رفتن به بالا
  • جمعه - ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
  • کد خبر : ۵۶۸۱۵
  • چاپ خبر : قوه قضائیه مستقل است و در راستای عدالت گام بر می دارد+تصاویر
امام جمعه بافق؛

قوه قضائیه مستقل است و در راستای عدالت گام بر می دارد+تصاویر

به گزارش آفتاب بافق؛امام جمعه بافق در خطبه های این هفته نماز به رویدادهای های مهم جاری اشاره کرد و گفت:بیان داشت:حافظه تاریخی ملت ایران به خوبی به یاد دارد که عناصر منافقین مورد حمایت آمریکا در ششم تیرماه سال 60 زمینه ترور مقام معظم رهبری را فراهم آورد و درست یک روز پس از […]

به گزارش آفتاب بافق؛امام جمعه بافق در خطبه های این هفته نماز به رویدادهای های مهم جاری اشاره کرد و گفت:بیان داشت:حافظه تاریخی ملت ایران به خوبی به یاد دارد که عناصر منافقین مورد حمایت آمریکا در ششم تیرماه سال 60 زمینه ترور مقام معظم رهبری را فراهم آورد و درست یک روز پس از آن و در هفتم تیرماه دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش را به شهادت رساندند.

وی در این راستا خاطر نشان کرد: منافقان با سازمان امنیتی شاه و تشکیلات نظامی ارتباط داشتند و از نظر ایدئولوژی دیدگاه ضد دینی را دارا بودند.

امام جمعه بافق افزود: این گروه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قصد ملاقات با امام را داشتند که تبلیغات کنند و پس از آن تصمیم به حذف و  ترور شخصیت های نظام گرفتند که مقام معظم رهبری و شهید بهشتی از جمله این شهدا و افرادی بودند که به دست منافقین به شهادت رسیدند و یا مجروح شدند.

سلیمانی دکتر بهشتی و رهبر معظم انقلاب را دو شخصیت جهانی عنوان کرد و جایگاه آنها در بین دانشجویان را بزرگ برشمرد و گفت: منافقان برای خدشه دار کردن انقلاب این حوادث را بوجود آوردند اما با این فراز و نشیب ها، مقام معظم رهبری از ارزش های انقلاب و خط امام دفاع کردند.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضائیه به تشریح معرفی این نهاد پرداخت و آن را در اجرای عدالت که سیره آن است موثر دانست و بیان داشت: قوه قضائیه مستقل است و در راستای عدالت گام می دارد هرچند بدخواهان مانع تراشی می کنند.

امام جمعه بافق به تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیون اشاره و تصریح کرد:وهابیون تلاش خود را برای بی اعتقادی مردم و شیعیان انجام می دهند.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت صرفه جویی آب تاکید کرد و بیان داشت: موضوع آب مهم است و باید این منبع ارزشمند را حفظ کنیم.

وی افزود:هرچند وضعیت آب بافق مطلوب است ولی اسراف جایگاهی ندارد و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند آب جیره بندی می شود.

گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی از دیگر مباحثی بود که امام جمعه بافق در خطبه های این هفته نماز به آن اشاره کرد.

عکس: محمود تقی زاده

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده