رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
  • کد خبر : ۵۶۹۴۴
  • چاپ خبر : تنها مرکز تعویض پلاک خودرو پس از ۱۴ سال خدمت رسانی در بافق و بهاباد تعطیل شد

تنها مرکز تعویض پلاک خودرو پس از ۱۴ سال خدمت رسانی در بافق و بهاباد تعطیل شد

در اقدامی غافلگیرانه تنها مرکز تعویض پلاک شهرستان بافق صبح امروز پس از ۱۴ سال تعطیل و از این پس مردم باید برای انجام امور مربوط به پلاک خودرو به یزد؛ مرکز استان مراجعه کنند.   به گزارش آفتاب بافق؛ طی تماس تلفنی با اعظم محمدی نیا مدیر تعویض پلاک شهرستان بافق وی با اعلام […]

در اقدامی غافلگیرانه تنها مرکز تعویض پلاک شهرستان بافق صبح امروز پس از ۱۴ سال تعطیل و از این پس مردم باید برای انجام امور مربوط به پلاک خودرو به یزد؛ مرکز استان مراجعه کنند.

 

به گزارش آفتاب بافق؛ طی تماس تلفنی با اعظم محمدی نیا مدیر تعویض پلاک شهرستان بافق وی با اعلام مطلب فوق افزود:  به علت مشکلات فراوان و عدم همکاری مسئولین ذیربط در طی مکاتبات مستمر و مستدل؛ هیچ عمل حمایتی برای حل مشکلات از طرف هیچ ارگانی صورت نگرفت و در نهایت تصمیم گرفتم استعفاء خود را علیرغم میل باطنی اعلام کنم که با درخواست اینجانب موافقت شد.

 

وی افزود: امیدوارم با استعفاء اینجانب مسئولین نیز به خود بیایند و در صدد رفع این مشکلات برآیند تا مردم دچار سرگردانی نشوند و این شغل پر زحمت را بعد از این بیشتر مورد توجه و حمایت قراردهند.

 

محمدی نیا در پایان سخنان خود ضمن عذر خواهی از مردم بافق و بهاباد اظهار داشت: امیدوارم به زودی مشکلات جدیدی که پیش آمده برطرف شود.

حال سوال اصلی اینجاست که چرا هیچ تلاش و همکاری از سوی مسئولین ذیربط انجام نگرفته است تا از تعطیل شدن تنها مرکز تعویض پلاک خودرو شهرستان بافق جلوگیری شود؟نبود مرکز تعویض پلاک خودرو در شهرستان بدون شک به یک معضل   و گرفتاری عمومی تبدیل و باعث سردرگمی مردم بافق و بهاباد و توابع خواهد شد.

برای شهروندانی که جهت تعویض پلاک خودرو مراجعه می کنند، نه تنها بعد مسافت تا مرکز استان یزد دشوار است بلکه ممکن است کار آنها در آن روز انجام نشود و دست خالی بازگردند و حتی برای حل یک مساله کوچک مجبور شوند چندین بار مسیر شهرستان بافق و بهاباد را تا یزد طی کنند که واقعا این شایسته و سزاوار مردم نیست.

امیدواریم نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و ارگان های ذیربط در این خصوص فکری کنند تا مردم بیشتر از این با مشکل مواجه نشوند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده