رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
  • کد خبر : ۵۶۹۷۲
  • چاپ خبر : معرفی برترین های مسابقات شمشیربازی قهرمانی نونهالان یزد

معرفی برترین های مسابقات شمشیربازی قهرمانی نونهالان یزد

مسابقات شمشیربازی قهرمانی نونهالان دختر استان یزد برگزار و برترین ها معرفي شدند. به گزارش آفتاب بافق، این دوره از مسابقات با حضور شمشیربازانی از شهرستان های یزد ، میبد ، اردکان و بافق در سه اسلحه سابر ، فلوره و اپه برگزار شد. براین اساس در اسلحه سابر و در رده سنی زیر 10 […]

مسابقات شمشیربازی قهرمانی نونهالان دختر استان یزد برگزار و برترین ها معرفي شدند.

به گزارش آفتاب بافق، این دوره از مسابقات با حضور شمشیربازانی از شهرستان های یزد ، میبد ، اردکان و بافق در سه اسلحه سابر ، فلوره و اپه برگزار شد.

براین اساس در اسلحه سابر و در رده سنی زیر 10 سال هستی گلدان ، ثنا بندگار و هستی رضایی هرسه ازيزدو در رده سنی زیر 12 سال ساجده لطفی ، آیدا حاجی رضایی و بهار کاوه نيزهرسه ازيزدرتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

سحرناز نظمیه ، نگار دوست حسینی و دلربا وثوق نیز در رده سنی زیر 14 سال در اسلحه سابر از يزد اول تا سوم شدند..

در اسلحه اپه نیز سارینا شيري از یزد ، لونا عاملي از یزد و آرام پایدار از اردکان در رده سنی زیر 12 سال و رده سنی زیر 14 سال نرگس شفاهی از اردکان ، فاطمه امرالهی از اردکان و اطهر فراشه از یزد عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

زهرا امیدوار از بافق ، سحر حسینی از اردکان ، بهاره زارع از یزد در اسلحه فلوره رده سنی  زیر 12 سال و زهرا کارگر از اردکان ، فاطمه ثقفی از اردکان و زهرا توکلی از میبد در این اسلحه و رده سنی زیر 14 سال در رده های اول تا سوم ایستادند.

شایان ذکر است؛قهرماني كشورنونهالان دختروپسر درسه رده سني زير١٠و١٢و١٤از١٩تيرماه تا٢٤تيرماه درتهران برگزار خواهد شد. خانواده هاي ورزشكاران مخصوصا نونهالان منتخب استان برنامه ريزي داشته باشند كه دراين تاريخ مسافرت نداشته باشند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده