رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
  • کد خبر : ۵۷۰۴۲
  • چاپ خبر : دستگیری سه سارق با ۸ فقره سرقت موتورسیکلت در بافق

دستگیری سه سارق با ۸ فقره سرقت موتورسیکلت در بافق

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: پلیس سه سارق را با ۸ فقره سرقت موتورسیکلت دستگیر کرد. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی  در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر و شکایت شهروندان در این خصوص، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. […]

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: پلیس سه سارق را با ۸ فقره سرقت موتورسیکلت دستگیر کرد.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی  در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر و شکایت شهروندان در این خصوص، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

کمالی ادامه داد: در تحقیقات میدانی و اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد که سارقن سه نفر هستند که با اطلاعات بدست آمده، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی یادآور شد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در ادامه تحققات خود با گشت زنی های مستمر و هدفمند و اقدامات فنی صورت گرفته، سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

کمالی تصریح کرد: متهمان در بازجویی پلیسی به ۸ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند و عنوان داشتند اکثریت موتورسیکلت ها یا یکسره بوده و یا سوئیچ بر روی موتورسیکلت بوده و همه آنها فاقد تحهیزات ایمنی حتی قفل فرمان بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، از موتورسیکلت سواران خواست: جهت پیشگیری از اینگونه سرقتها ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، موتورسیکلت خود را به تجهیزات ایمنی مجهز نمایند تا از سوء استفاده سارقان جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده