رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
  • کد خبر : ۵۷۰۵
  • چاپ خبر : پیام بخشدار مرکزی و رییس هیات تکواندو شهرستان بافق به مناسبت دهه مبارک فجر

پیام بخشدار مرکزی و رییس هیات تکواندو شهرستان بافق به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش آفتاب بافق؛   بهمن که از راه می رسد خاطرات سال های خوش پیروزی مرور می شود. سال هایی پر از حماسه و رشادت انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت هایی است که بذر آن در چنین روزهایی پاشیده شد و اکنون درخت تناوری شده است که ما در زیر سایه آن به روزهای روشن […]

به گزارش آفتاب بافق؛

 

بهمن که از راه می رسد خاطرات سال های خوش پیروزی مرور می شود. سال هایی پر از حماسه و رشادت انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت هایی است که بذر آن در چنین روزهایی پاشیده شد و اکنون درخت تناوری شده است که ما در زیر سایه آن به روزهای روشن فردا می اندیشیم. هرچند در گوشه و کنار این عالم کسی یا کسانی همواره در طول سال ها بر آن بوده اند تا زخمی بر این درخت برومند وارد آورند اما دستان پرتوان باغبان هرگز نخواهد گذاشت سایه این ثمره سال های خون و قیام کوتاه شود و زخم برتنش بماند.

اینک ماییم و سی و ششمین سالگرد یک پیروزی. پیروزی شکوهمند انقلاب. حال ماییم و بارسنگین که این انقلاب بر دوش خدمتگزاران مردم نهاده است. از خدا می خواهم چنان عمل کنیم که شیرینی این پیروزی هرگز در کام مردم به تلخی نگراید و خادمان راستین مردم زیر سایه درخت انقلاب اسلامی باشیم. سی و ششمین جشن پیروزی را به رهبر انقلاب و مردم شریف و خانواده تکواندو و جامعه ورزشی شهرستان بافق تبریک می گویم.

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده