رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
  • کد خبر : ۵۷۰۹
  • چاپ خبر : رویکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای یزد رویکرد اشتغال و بازار محوری است

رویکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای یزد رویکرد اشتغال و بازار محوری است

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد؛   درجلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد که درسالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد بخشنامه جدید دورکاری بانوان شاغل مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت. بنابراین گزارش در ابتدای جلسه حبیب […]

به گزارش آفتاب بافق،

به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد؛

 

درجلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد که درسالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد بخشنامه جدید دورکاری بانوان شاغل مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.
بنابراین گزارش در ابتدای جلسه حبیب ا… کارگر مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد ضمن خیر مقدم به مدعوین و اشاره به این نکته که در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور همه هزینه ها جهت دار بوده است بر بحث اقتصاد مقاومتی و سرلوحه قراردادن بیانات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی تاکید نمود.
وی در ادامه در خصوص نحوه تبدیل وضعیت و استخدام مربیان مطالبی را عنوان نمود و اضافه کرد:رویکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای در حوزه آموزش های مهارتی رویکرد اشتغال و بازارمحوری است و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد نیز باید درخصوص آموزشهای بازار محور برنامه ریزی و تمهیدات لازم را بنماید .
کارگر ضمن اشاره به راه اندازی رشته های جدید از قبیل: رشته مدیریت منابع آب و کارگاه انرژی خورشیدی توسط اداره کل آموزش فنی وحرفه ای در استان؛ درخشش قابل توجه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در زمبنه آموزش در صنایع در سطح استان و در بخش صنعت را خاطر نشان کرد .
در ادامه جلسه رضا نویدی ،معاون اداری و پشتیبانی اداره آموزش فنی وحرفه ای استان یزد  به بیان پاره ای از توضیحات درخصوص بخشنامه جدید دورکاری بانوان پرداخته و سیاست و فلسفه اصلی دورکاری را تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد و حسن اجرای این بخشنامه را از تمامی واحذ های مستقر در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خواستار شد .
درپایان جلسه مدعوین نقطه نظرات خود را درخصوص بخشنامه مزبور ایراد نموده و جلسه باذکر صلوات برمحمد وآل محمد خاتمه یافت .

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده