رفتن به بالا
  • جمعه - ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
  • کد خبر : ۵۷۱۷۳
  • چاپ خبر : آموزش ورزش زورخانه ای توسط مربی تیم ملی نونهالان ایران+تصاویر

آموزش ورزش زورخانه ای توسط مربی تیم ملی نونهالان ایران+تصاویر

به‌منظور توسعه و ترويج ورزش‌های سنتی و ملی زورخانه‌ای و پهلوانی، کلاس‌های آموزشی این رشته ورزشی ویژه نونهالان در زورخانه رحیم هدایت شهرستان بافق برگزار می‌شود. به گزارش آفتاب بافق؛ با توجه به سیاست های اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در امر آموزش ورزش زورخانه ای، کلاس های آموزشی ویژه نونهالان زیر 14 سال […]

به‌منظور توسعه و ترويج ورزش‌های سنتی و ملی زورخانه‌ای و پهلوانی، کلاس‌های آموزشی این رشته ورزشی ویژه نونهالان در زورخانه رحیم هدایت شهرستان بافق برگزار می‌شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ با توجه به سیاست های اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در امر آموزش ورزش زورخانه ای، کلاس های آموزشی ویژه نونهالان زیر 14 سال در زورخانه رحیم هدایت برگزار می‌شود.

این دوره جدید از كلاس های آموزشی ورزش زورخانه ای شهرستان بافق زیر نظر مهدی مرادی زاده مربی تیم ملی نونهالان ایران و با حضور عباس مرادی زاده عضو تیم ملی جوانان و قهرمان چند دوره از مسابقات کشوری عصر امروز با حضور 50 نفر از علاقمندان به این ورزش آغاز بكار كرد.

این دوره  زمینه ای برای شناسایی استعدادهای نهفته در ورزش زورخانه ای و تلاش به جهت رشد و آموزش نونهالان به منظور حضور درمسابقات قهرمانی استانی و کشور در رشته ورزش زورخانه ای می باشد.

شایان ذکر است، كلاس های آموزشی ورزش زورخانه ای جمعه هر هفته از ساعت 9 صبح الی 17 عصر به همت هیئت زورخانه ای و پهلوانی و اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق برگزار می شود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده