رفتن به بالا
  • شنبه - ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
  • کد خبر : ۵۷۲۰۸
  • چاپ خبر : بازدید فرماندار بافق از آموزشگاه 7 تیر

بازدید فرماندار بافق از آموزشگاه 7 تیر

فرماندار بافق صبح امروز به همراه مدیر آموزش و پرورش از دبستان دخترانه 7 تیر بازدید و درخواست ها و مشکلات این آموزشگاه را مورد بررسی قرار داد. به گزارش آفتاب بافق؛محمد زاده رحمانی فرماندار بافق صبح امروز به همراه مدیر آموزش و پرورش و معاون پشتیبانی از دبستان دخترانه 7 تیر بازدید کرد . […]

فرماندار بافق صبح امروز به همراه مدیر آموزش و پرورش از دبستان دخترانه 7 تیر بازدید و درخواست ها و مشکلات این آموزشگاه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش آفتاب بافق؛محمد زاده رحمانی فرماندار بافق صبح امروز به همراه مدیر آموزش و پرورش و معاون پشتیبانی از دبستان دخترانه 7 تیر بازدید کرد .

در ابتدای این بازدید رنجبر مدیر آموزش و پرورش از حسن توجه و پیگیری های فرماندار در زمینه رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش بافق تقدیر و تشکر نمود .

همچنین قویدل مدیر آموزشگاه 7 تیر ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور فرماندار بافق و مدیر آموزش و پرورش،عمده مسائل و مشکلات مدرسه را سرو سامان دادن به وضعیت فعلی نمازخانه مدرسه ( فرش نمازخانه ، ایزوگام ، وضوخانه و … ) و هوشمندسازی کلاس های درس بیان نمود .

در ادامه زاده رحمانی ضمن تشکر از تلاش های مدیر و کادر آموزشگاه 7 تیر در مورد رفع مشکلات آموزشی ، عمرانی و نیز بهبود وضعیت فعلی نمازخانه مدرسه قول مساعد داد .

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده