رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
  • کد خبر : ۵۷۲۶۹
  • چاپ خبر : برگزاری همایش دوچرخه سواری در بافق +تصاویر

برگزاری همایش دوچرخه سواری در بافق +تصاویر

به مناسبت روز ملی صنعت،معدن و تجارت برگزاری همایش دوچرخه سواری در شهرستان بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با 10 تیرماه روز ملی صنعت،معدن و تجارت همایش دوچرخه سواری عصر امروز در بافق برگزار شد. در این همایش بیش از 100 دوچرخه سوار در رده های سنی مختلف مسیر شهربازی تا پارک […]

به مناسبت روز ملی صنعت،معدن و تجارت برگزاری همایش دوچرخه سواری در شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با 10 تیرماه روز ملی صنعت،معدن و تجارت همایش دوچرخه سواری عصر امروز در بافق برگزار شد.

در این همایش بیش از 100 دوچرخه سوار در رده های سنی مختلف مسیر شهربازی تا پارک آبشار را رکاب زدند.

علی محمد رنجبر،رئیس هئیت دوچرخه سواری شهرستان بافق ضمن تشکر از میزبانی اداره صنعت،معدن و تجارات در برگزاری این همایش و نیز حضور شرکت کنندگان گفت: این پنجمین همایش دوچرخه سواری در طول مدت خدمتگذاری من است، امیدواریم با حمایت مسئولین ما بتوانیم در بحث دوچرخه سواری این همایش ها را ادامه دهیم.

وی هدف از برگزاری این همایش را گسترش فرهنگ دوچرخه سواری و گرامیداشت روز ملی صنعت،معدن و تجارت عنوان کرد و افزود: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر این همایش با شعار “جامعه سالم،عاری از اعتیاد”  نامگذاری شد.

رنجبر در خصوص اجرای مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان همایش،خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم تا در همایش های آتی سطح برگزاری این برنامه را بالابرده و با تهیه و نصب بارکد بر روی دوچرخه های شرکت کنندگان بحث قرعه کشی را نیز با کیفیت بهتری داشته باشیم.

شایان ذکر است این همایش به همت هیئت دوچرخه سواری شهرستان بافق،شهرداری و اداره صنعت،معدن و تجارت برگزار شد.

عکس: عباس اکبری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده