رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
  • کد خبر : ۵۷۲۹۳
  • چاپ خبر : سال گذشته 40 جواز تاسیس در بافق صادر شد
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت بافق:

سال گذشته 40 جواز تاسیس در بافق صادر شد

 ولی الله رنجبر با اشاره به 80 فرصت سرمایه گذاری خاص در شهرستان بافق که در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفت،خاطر نشان کرد: از ابتدا تا به امروز 99 جواز تاسیس صادر شده است که از این میزان 40 جواز تنها در سال 96 اخذ شد که این نشان می دهد شهرستان در مسیر پیشرفت […]

 ولی الله رنجبر با اشاره به 80 فرصت سرمایه گذاری خاص در شهرستان بافق که در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفت،خاطر نشان کرد: از ابتدا تا به امروز 99 جواز تاسیس صادر شده است که از این میزان 40 جواز تنها در سال 96 اخذ شد که این نشان می دهد شهرستان در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد.

به گزارش آفتاب بافق؛ ولی الله رنجبر،رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت بافق عصر امروز در همایش دوچرخه سواری که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن برگزار شد به ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان بافق در این حوزه پرداخت و گفت: شهرستان بافق به بهشت معادن ایران معروف است و هم اکنون 19 واحد معدنی و حدود 60 واحد صنعتی در شهرستان مشغول به فعالیت است.

وی با بیان اینکه استراتژی کلان پیشرفت شهرستان در غالب سند چشم انداز توسعه تدوین شده است،افزود:  پیشرفت و توسعه شهرستان از اهداف اصلی مسئولین بافق است که این امر با تامین فرصت های سرمایه گذاری امکان پذیر بود،خوشبختانه در سال 95 این اتفاق با محوریت اداره صنعت معدن و تجارت به وقوع پیوست.

رنجبر با اشاره به 80 فرصت سرمایه گذاری خاص در شهرستان بافق که در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفت،خاطر نشان کرد: از ابتدا تا به امروز 99 جواز تاسیس صادر شده است که از این میزان 40 جواز تنها در سال 96 اخذ شد که این نشان می دهد شهرستان در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت بافق در پایان سخنان خود با اظهار خرسندی بیان کرد:در محاسبه هایی که انجام شد،اداره صنعت معدن و تجارت توانست طی 2 سال پی در پی رتبه اول را در ارزیابی های شاخص های عمومی و اختصاصی کسب نماید.

وی از هیئت دوچرخه سواری شهرستان بافق و دیگر مسئولین به جهت برگزاری همایش دوچرخه سواری به مناسبت روز ملی صنعت و معدن تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده