رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
  • کد خبر : ۵۷۳۵۹
  • چاپ خبر : میدان میوه و تره بار بافق طی سه ماه آینده راه اندازی می شود
رئیس شورای شهر بافق:

میدان میوه و تره بار بافق طی سه ماه آینده راه اندازی می شود

سید محمد باقی زاده با بیان اینکه میدان میوه و تره بار بافق ظرفیت مناسب برای حل مشکلات توزیع میوه در این شهر محسوب می شود، خاطرنشان کرد: میدان تره بار و بازارچه شهرداری در کنار پارک آبشار و ورودی شهر طی 3 ماه آینده راه اندازی شود. به گزارش آفتاب بافق؛ سید محمد باقی […]

سید محمد باقی زاده با بیان اینکه میدان میوه و تره بار بافق ظرفیت مناسب برای حل مشکلات توزیع میوه در این شهر محسوب می شود، خاطرنشان کرد: میدان تره بار و بازارچه شهرداری در کنار پارک آبشار و ورودی شهر طی 3 ماه آینده راه اندازی شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید محمد باقی زاده،رئیس شورای شهر بافق صبح امروز در مراسم افتتاحیه بازارچه عرضه مستقیم میوه و تربار شهرستان بافق با اشاره به درخواست مردم در راه اندازی این مجموعه ،گفت: با توجه به افزایش قیمت ها و استفاده بی رویه میوه در بافق و نیز سودجویانی که با در دست گرفتن بازار مانع از کنترل آن شده بودند،مردم خواهان راه اندازی بازارچه عرضه مستقیم میوه و تربار در این شهرستان شدند.

وی افزود: شورای اسلامی شهر این موضوع را در دستور کار خود قرار داد و طی برگزاری مناقصه و اعلام آمادگی از سوی یکی از فعالان عرصه تهیه و توزیع مستقیم میوه و تربار که در اصالت بافقی است،این امر تحقق گرفت.

باقی زاده کیفیت عالی و قیمت مناسب میوه در این مجموعه را عاملی دانست تا سایر مراکز عرضه میوه در شهر نیز قیمت های خود را پایین بیاورند و مردم بتوانند از تمام نقاط شهر میوه مصرفی خود را تهیه نمایند.

رئیس شورای شهر بافق در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص کافی نبودن فضای بازارچه برای فروشنده گفت: این مکان به مدت 3 ماه مورد استفاده قرار خواهد گرفت و مقرر شد میدان تره بار و بازارچه شهرداری در کنار پارک آبشار و ورودی شهر،طی 3 ماه آینده راه اندازی شود و به مکان جدید انتقال داده شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده