رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
  • کد خبر : ۵۷۳۹۱
  • چاپ خبر : ساماندهی سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان بافقی

ساماندهی سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان بافقی

جلسه کارگروه ماده 18 در بحث ساماندهی سرویس های حمل و نقل دانش آموزان ، صبح امروز با حضور اعضای این کارگروه در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش تشکیل شد . به گزارش آفتاب بافق ؛ جلسه کارگروه ماده 18 در بحث ساماندهی سرویس های حمل و نقل دانش آموزان ، صبح امروز با […]

جلسه کارگروه ماده 18 در بحث ساماندهی سرویس های حمل و نقل دانش آموزان ، صبح امروز با حضور اعضای این کارگروه در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش تشکیل شد .

به گزارش آفتاب بافق ؛ جلسه کارگروه ماده 18 در بحث ساماندهی سرویس های حمل و نقل دانش آموزان ، صبح امروز با حضور اعضای این کارگروه در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش تشکیل شد .

در ابتدای این جلسه رنجبر مدیر آموزش و پرورش هدف از تشکیل این کارگروه را برطرف کردن مشکلات پیش رو در اجرای روند قانونی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان با همکاری ارگان های مختلف و مدیران مدارس و اولیاء دانش آموزان بیان نمود .

سپس فتاحی مسئول سازمان حمل و نقل دانش آموزان بیان داشت : هرگونه خدمات دهی در باب ایاب و ذهاب دانش آموزان باید با اخذ مجوزهای مربوطه و بستن قراردادهای لازم صورت پذیرد تا در آینده مشکلی در این زمینه اتفاق نیافتد .

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بیشتر حجم کارها توسط مدیران مدارس انجام می گیرد بر لزوم اجرای قانونمند سرویس حمل و نقل دانش آموزان تاکید کرد .

در ادامه سروان رحیمی،رئیس پلیس راهور بافق گفت : سرویس هایی که به صورت گروهی اقدام به حمل و  نقل دانش آموزان می نمایند باید دارای علائم و آرم های مشخصی باشند و ضرورت دارد بعد از نظارت ، دستگاه ها و ارگان های مربوطه مساعدت لازم را داشته باشند .

در پایان تعدادی از مدیران مدارس و نمایندگان انجمن اولیاء و مربیان مدارس در این زمینه مسائلی را مطرح و پیشنهادهای خود را ارائه نمودند .

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده