رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
  • کد خبر : ۵۷۴۷
  • چاپ خبر : پیام تبریک رئیس هیات پزشکی شهرستان بافق به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر

پیام تبریک رئیس هیات پزشکی شهرستان بافق به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از روابط عمومی هیات پزشکی شهرستان بافق؛   دکتر میرزایی رئیس هیات پزشکی شهرستان پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر صادر نمودند متن این پیام به شرح ذیل می باشد.   بسمه تعالی   «فجر انقلاب، دميدن خورشيد استقلال و آزادی است.» امام خميني(ره)»     […]

به گزارش آفتاب بافق،

به نقل از روابط عمومی هیات پزشکی شهرستان بافق؛

 

دکتر میرزایی رئیس هیات پزشکی شهرستان پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر صادر نمودند متن این پیام به شرح ذیل می باشد.

 

بسمه تعالی

 

«فجر انقلاب، دميدن خورشيد استقلال و آزادی است.» امام خميني(ره)»         

بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم‌نظیر ملتی است که توانست تحت رهبری و هدایت بزرگمردی فرزانه و روحانی و با بهره گیری از دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند.

این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن مردم و به ویژه جوانان با پای گذاردن در دایره معنویت، ایثار و شهادت، از این سرزمین پاک، به سوی افلاک، پر گشودند و تا نهایت تاریخ جاودانه شدند.

دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست؛ که باید در آن، برای تبدیل نسل عامل انقلاب، به نسل وارث انقلاب، کارهایی صورت گیرد؛ از جمله اینکه نسل دیروز خود در نظر و عمل انقلابی باقی بماند و ارزش‌های انقلاب را در وجود خود و در زندگانی و رفتارش حفظ کند تا جوان امروز، انقلاب را فقط در کتاب‌های تاریخ ـ آن هم در چند صفحه ـ نخواند، بلکه آن را در وجود نسل انقلاب کننده ببیند و الگوی خود قرار دهد.

فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جامعه ورزش شهرستان بافق، تبریک عرض می نمایم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده