رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
  • کد خبر : ۵۷۵۲۹
  • چاپ خبر : پیام تبریک رئیس شورای شهر بافق به مناسبت روز “شهرداری و دهیاری”

پیام تبریک رئیس شورای شهر بافق به مناسبت روز “شهرداری و دهیاری”

رئیس شورای شهر بافق به مناسبت 14 تیرماه روز “شهرداری و دهیاری” پیامی صادر کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ سید محمد باقی زاده،رئیس شورای شهر بافق در پیامی 14 تیرماه روز “شهرداری و دهیاری” را تبریگ گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد: به نام خدا افتخار و اقتدار بي تلاش به دست نمي […]

رئیس شورای شهر بافق به مناسبت 14 تیرماه روز “شهرداری و دهیاری” پیامی صادر کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید محمد باقی زاده،رئیس شورای شهر بافق در پیامی 14 تیرماه روز “شهرداری و دهیاری” را تبریگ گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

به نام خدا

افتخار و اقتدار بي تلاش به دست نمي آيد و سر بلندي بدون تدبير و انديشه ميسر نخواهد شد. اكنون كه ايران آباد اسلامي، با وجود دشمني ها و تنگ نظري هاي شرق و غرب توانسته است با افتخار و اقتدار بر بلنداي آباداني و عزت قرار گيرد، تلاش هاي شبانه روزي جهادگران و ايثار متخصصاني است كه خالصانه به خلق خدمت نمودند و آسايش و رفاه هموطنان را بر آسايش و رفاه خويش مقدم شمردند.

نام‌گذاری روزی به‌عنوان “شهرداری و دهياری” در تقویم کشور شاید در نگاه نخست تنها معطوف به نام‌گذاری بوده ولی در عمل روزی برای پاسداشت و قدردانی از زحماتی خالصانه، شبانه‌روزی و دلسوزانه دغدغه مندان مدیریت شهری و روستایی است.

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌عنوان نهادی تصمیم گیر و تصمیم‌ساز همواره به دنبال ارتقای سطح خدمت‌رسانی زندگی مردم و اثرگذاری در مسائل شهری، اجتماعی، عمرانی و فرهنگی بوده‌اند که در کنار همدلی و هم‌افزایی با مدیران استانی سبب ایجاد روحیه امید برای آحاد جامعه شده‌اند.

در پایان  این روز خجسته را به همه ی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی که در راستای آبادانی کشور عزیز و اسلامی مان تلاش می کنند تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و توفیق روزافزون همه ی خدمتگزاران این عرصه را آرزو مندم.

رییس شورای اسلامی شهر بافق

سیدمحمد باقی زاده

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده