رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
  • کد خبر : ۵۷۵۶۴
  • چاپ خبر : گرانی ناشی از عدم مدیریت صحیح مسئولان است / تحریم ها فشار اقتصادی بر کشور را مضاعف کرده است
امام جمعه بافق:

گرانی ناشی از عدم مدیریت صحیح مسئولان است / تحریم ها فشار اقتصادی بر کشور را مضاعف کرده است

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی با اشاره به اینکه اگر مسئولان نمی توانند مسائل را مدیریت کنند از سمت خود کناره گیری کنند بیان کرد:مسئولان باید به مردم خدمت کنند و پاسخگوی نیاز های انها باشند و مدیرانی که نمی توانند برای رفع مشکلات مردم برنامه ریزی کنند و امید را به جامعه بدهند قدرت […]

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی با اشاره به اینکه اگر مسئولان نمی توانند مسائل را مدیریت کنند از سمت خود کناره گیری کنند بیان کرد:مسئولان باید به مردم خدمت کنند و پاسخگوی نیاز های انها باشند و مدیرانی که نمی توانند برای رفع مشکلات مردم برنامه ریزی کنند و امید را به جامعه بدهند قدرت را واگذار کنند و بروند.

به گزارش آفتاب بافق؛حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی،امام جمعه بافق در خطبه های این هفته نمازجمعه به لزوم ایستادگی در برابر استکبار جهانی تاکید کرد و گفت: دام شیطان همیشه پهن است، اما باید در مقابل توطئه ها و نقشه های این شیطان بزرگ در عرصه های سیاسی و اقتصادی ایستاد.

وی افزود: امروز مقام معظم رهبری در برابر استکبار ایستادگی می کنند و اگر برای دین و ارزش های مردم ایستادگی نکرد انها متزلزل می شوند.

سلیمانی تحریم های صورت گرفته توسط امریکا را تحمیل فشارهای اقتصادی بر جامعه عنوان کرد و بیان داشت:رهنمود های رهبری در این رابطه راهکار است،اما موضوع بعدی فشار روانی تحمیل شده بر جامعه است که باید مدیریت شود و کاهش یابد.

امام جمعه بافق با بیان پیشرفت های امروز کشور و اوج اقتدار نظام در دنیا،تصریح کرد:چهل سال است که در برابر همه دشمنان ایستادگی کرده ایم و باید چهلمین سالگرد انقلاب را هرچه با شکوهتر برگزار کنیم.

سلیمانی اظهار داشت:امریکا می خواهد مردم را  در برابر تحریم ها شکست دهد که باید مردم همچون گذشته مقاومت کنند.

وی با اشاره به اعتراض اصناف،خطاب به همگان گفت:حرکت های صنفی در همه جا هست و نباید این موضوع را به حساب آشوب در کشور گذاشت و اجازه سوء استفاده دشمنان از شرایط حاکم در کشور را داد..

امام جمعه بافق بر ضرورت رفع مشکلات مردم توسط مسئولان تاکید و خاطر نشان کرد:مسئولان باید مشکلات را برطرف کنند و با راهکارهای ارائه شده از افزایش قیمت و گرانی جلوگیری کنند..

سلیمانی با بیان اینکه کشور ما کشوری غنی است و دارای نعمت های فراوان می باشد، تصریح کرد:در تمام مسائل بخصوص آب نباید اسراف کنیم و مدیران و مسئولان در این رابطه دقت کنند.

وی بیان داشت:ایران کشوری پرنعمت است و باید مسئولان با گران فروشی مقابله کنند. ما نگران مسائلی که دشمن می خواهد برای ایجاد اختلاف در کشور ایجاد کند،نیستیم و مسئولان زمانی موفق هستند که با مردم باشند.

امام جمعه بافق افزود:نباید بین یکدیگر تفرقه بیاندازیم و اگر مشکلی است با خوشرویی باید جواب داد ومردم را امیدوار کرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه اگر مسئولان نمی توانند مسائل را مدیریت کنند از سمت خود کناره گیری کنند بیان کرد:مسئولان باید به مردم خدمت کنند و پاسخگوی نیاز های انها باشند و مدیرانی که نمی توانند برای رفع مشکلات مردم برنامه ریزی کنند و امید را به جامعه بدهند قدرت را واگذار کنند و بروند.

وی ترور اشخاص انقلابی به دست منافقان و نشست آنان در فرانسه و حمایت امریکا و عربستان از منافقین را دیگرحرکت دشمن برای تحمیل فشار به نظام عنوان کرد و گفت: برخی ازسران فلسطین ،یمن و بحرین را می خرند تا با پول به عربستان خدمت کنند.

امام جمعه بافق با اشاره به اغاز هفته عفاف و حجاب گفت: در فرهنگ اصیل ما باید عفاف و حجاب حفظ شود و از قدرت پوشالی رضاشاه نترسید و از حجاب دفاع کنید.

سلیمانی افزود:بافق شهر ایت الله شیخ محمد تقی بافقی است که در مقابل استبداد و استکبار زمان خود ایستادگی کرد تا اعتقادات متزلزل نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و با تشریح روایتی از این امام بیان داشت: مکتب شیعه هر چه دارد به برکت ائمه به ویژه امام صادق است ودوران حکومت و زندگانی ایشان سراسر درس و معرفت می باشد.

امام جمعه بافق به  جایگاه مرگ در روایات و احادیث اشاره کرد و گفت: عمل صالح در دنیا برای راحتی قبر موثر است و گفتن ذکر و خوبی کردن، سرمایه ی قبر و قیامت می باشد.

سلیمانی با اشاره به اهمیت خواندن قران،نمازشب، و اعمالی که سبب نورانی شدن شب اول قبر می شود، تصریح کرد: صدقه دادن و کمک به دیگران با نیت رضای پروردگار باعث راحتی قبر است.

گفتنی است:کودتای نافرجام پایگاه هوایی شهید نوژه و ریشه یابی ان از دیگر مباحثی بود که امام جمعه بافق درخطبه های این هفته نماز به ان اشاره کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده