رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
  • کد خبر : ۵۷۵۷۰
  • چاپ خبر : بیش از ۴ هزار تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ بافق

بیش از ۴ هزار تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ بافق

  فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: در سه ماهه اول سالجاری، شهروندان بافقی 4 هزار و 211 تماس با پلیس 110 شهرستان داشته که این نشان از اعتماد مردم به مرکز فوریت های پلیس است. به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: در سه ماهه اول سالجاری، شهروندان بافقی ۴ […]

 

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: در سه ماهه اول سالجاری، شهروندان بافقی 4 هزار و 211 تماس با پلیس 110 شهرستان داشته که این نشان از اعتماد مردم به مرکز فوریت های پلیس است.

به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: در سه ماهه اول سالجاری، شهروندان بافقی ۴ هزار و ۲۱۱ تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ داشته اند که با راهنمایی و ارشاد نسبت به رفع مشکل آنها اقدام شد.

وی افزود: از این تعداد ۹۰۰ تماس، فوریتی و عملیاتی بوده که پلیس ۱۱۰ با ارجاع موضوع به مرجع و یگان مربوطه در این راستا اقدام کرده است.

کمالی در ادامه بیان کرد: شهروندان از تماس های غیر فوریتی که نیاز به حضور پلیس ندارد حتی الامکان خوداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق تصریح کرد: سامانه پیامک ۱۱۰ فوریت های پلیسی، بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی – اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است و شهروندان می توانند با مشارکت و همکاری از طریق تلفن ۱۱۰ ، پلیس را در حفظ نظم و امنیت و برخورد قاطعانه و به موقع با هنجارشکنان یاری نمایند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده