رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
  • کد خبر : ۵۷۷۳۸
  • چاپ خبر : غرب گرایی؛فرهنگ عفاف و حجاب ما را احاطه کرده است +تصاویر
امام جمعه بافق:

غرب گرایی؛فرهنگ عفاف و حجاب ما را احاطه کرده است +تصاویر

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی با ابراز نگرانی از ترویج سبک زندگی غرب در کشور گفت: متاسفانه امروز غرب گرایی در کشور رواج پیدا کرده است و آن را می توان به وضوح در زندگی و نوع پوشش افراد جامعه دید. به گزارش آفتاب بافق، جمعی از فرماندهان پایگاه و خواهران بسیجی حوزه های فاطمه […]

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی با ابراز نگرانی از ترویج سبک زندگی غرب در کشور گفت: متاسفانه امروز غرب گرایی در کشور رواج پیدا کرده است و آن را می توان به وضوح در زندگی و نوع پوشش افراد جامعه دید.

به گزارش آفتاب بافق، جمعی از فرماندهان پایگاه و خواهران بسیجی حوزه های فاطمه الزهرا(س) و شهدای خواهر صبح امروز به مناسبت روز عفاف و حجاب با امام جمعه شهرستان بافق در دفتر وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی با ابراز نگرانی از ترویج سبک زندگی غرب در کشور گفت: متاسفانه امروز غرب گرایی در کشور رواج پیدا کرده است و آن را می توان به وضوح در زندگی و نوع پوشش افراد جامعه دید.

وی بی توجهی به دین را سبب تباهی جامعه دانست و افزود: افزایش آمار طلاق،بی بند و باری،بی حجابی و بی عفتی همه بخاطر اهمیت ندادن به دین و دستورات الهی است.

سلیمانی با تاکید بر حفظ ارزش های اسلامی و حریم ها در خانواده و جامعه بیان کرد: عفاف و حجاب یک ارزش است که باید از دوران کودکی به فرزندان آموخت تا در ذهن آنان نهادینه شود و به عنوان یک الویت در دین به آن توجه کرد.

امام جمعه بافق با اشاره به نقش موثر بانوان بسیجی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور،خاطر نشان کرد: زنان و دختران کشور باید با الگوگیری از سیره حضرت زهرا(س) حجاب اسلامی را رعایت کرده و به عفاف و ارزش های اسلامی پایبند باشند.

وی حجاب را تنها مختص به زنان ندانست و تصریح کرد: مردان نیز باید به این مسئله توجه داشته باشند و حجاب ظاهری و باطنی خود را حفظ کنند.

عکس: م. تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده