رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
  • کد خبر : ۵۷۸۱۹
  • چاپ خبر : طرح و برآورد جاده سيروس آباد تا پايان تيرماه سال جاري آماده مي شود

طرح و برآورد جاده سيروس آباد تا پايان تيرماه سال جاري آماده مي شود

فرماندار بافق گفت: نقشه برداري و تهيه پلان كلي مسير سیروس آباد از سوی مشاور انتخاب شده توسط بخشدار مركزي در مراحل نهايي قرار دارد و تا پايان اين ماه انجام مي شود. به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق با اشاره به نشست هماهنگی انجام عمليات عمرانی جاده سيروس آباد كه در دفتر معاون هماهنگي […]

فرماندار بافق گفت: نقشه برداري و تهيه پلان كلي مسير سیروس آباد از سوی مشاور انتخاب شده توسط بخشدار مركزي در مراحل نهايي قرار دارد و تا پايان اين ماه انجام مي شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق با اشاره به نشست هماهنگی انجام عمليات عمرانی جاده سيروس آباد كه در دفتر معاون هماهنگي امور عمراني استانداري و با حضور جمعی از مسئولان استان و مدیران بافق در رابطه با انجام عمليات عمراني جاده سيروس آباد این شهرستان برگزار شده بود، گفت: نقشه برداري و تهيه پلان كلي اين مسير از سوی مشاور انتخاب شده توسط بخشدار مركزي در مراحل نهايي قرار دارد و تا پايان اين ماه انجام مي شود.

‌زاده رحماني خاطر نشان كرد: در اين جلسه مقرر شد مطالعات تكميلي توسط اداره کل راه و شهرسازي استان انجام و برآورد هزينه اوليه اجراي اين پروژه صورت گیرد و شركت‌هاي چادرملو و سنگ آهن بافق، موضوع را پيگيري و زمينه‌هاي تأمين اعتبار اين پروژه را فراهم نمايند.

گفتني است با هدف رعایت مسائل زیست محیطی، جاده «سیروس آباد» جایگزین مسیر «گزوئیه» خواهد شد و ساخت جاده سیروس آباد مسیر بافق به منطقه سبزدشت را ١٥ کیلومتر کوتاهتر خواهد کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده