رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
  • کد خبر : ۵۷۸۲۴
  • چاپ خبر : دغدغه و نگرانی امام جمعه محترم، تامین زمين و مسکن روستائیان بوده است

دغدغه و نگرانی امام جمعه محترم، تامین زمين و مسکن روستائیان بوده است

دغدغه و نگرانی امام جمعه بافق  تامین مسکن تعدادی از روستاهای شهرستان بافق می باشد که پیگیری لازم در این خصوص به عمل آمده است. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در پاسخ به خبرنگار آفتاب در خصوص گلایه امام جمعه در خطبه های هفته گذشته از کم کاری بعضی از مدیران […]

دغدغه و نگرانی امام جمعه بافق  تامین مسکن تعدادی از روستاهای شهرستان بافق می باشد که پیگیری لازم در این خصوص به عمل آمده است.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در پاسخ به خبرنگار آفتاب در خصوص گلایه امام جمعه در خطبه های هفته گذشته از کم کاری بعضی از مدیران اجرایی گفت: در خصوص این موضوع جلسه ای با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی؛ امام جمعه شهرستان بافق برگزار شد و مشخص شد گلایه وی بیشتر معطوف به موضوع عدم تامین زمین در برخی روستاها برای روستائیان بوده است.

 فرماندار بافق افزود: این موضوع از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد پیگیری شده است و از مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد خواسته و دعوت كرده ام که در آینده نزدیک در شهرستان بافق حضور یافته و در نشستی سه جانبه و با حضور امام جمعه محترم موضوع مسکن و زمین روستائیان مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده