رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹
  • کد خبر : ۵۸۰۱۴
  • چاپ خبر : برگزاری جشنواره تئاتر استانی در بافق،از برنامه های پیشنهادی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بافق:

برگزاری جشنواره تئاتر استانی در بافق،از برنامه های پیشنهادی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست انجمن هنرهای نمایشی با موضوع برگزاری جشنواره تئاتر استانی در بافق وحضور هنرمندان و چند تن از مسئولان شهرستان تشکیل شد. به گزارش آفتاب بافق؛  عصر امروز جلسه ای با حضور شهردار ، رییس شورای شهر ، رییس اداره ارشاد و انجمن نمایش شهرستان  در سالن کنفرانس اداره ارشاد برگزار گردید. در ابتدای جلسه […]

نشست انجمن هنرهای نمایشی با موضوع برگزاری جشنواره تئاتر استانی در بافق وحضور هنرمندان و چند تن از مسئولان شهرستان تشکیل شد.

به گزارش آفتاب بافق؛  عصر امروز جلسه ای با حضور شهردار ، رییس شورای شهر ، رییس اداره ارشاد و انجمن نمایش شهرستان  در سالن کنفرانس اداره ارشاد برگزار گردید.

در ابتدای جلسه حسین ارجمند ضمن تشکر و قدردانی از همکاری  و همراهی مجموعه شهرداری و شورای شهر در زمینه های فرهنگی و هنری عنوان کرد که یکی از برنامه های پیشنهادی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جاری ، برگزاری بیست و هفتمین دوره جشنواره تئاتر استانی در شهرستان بافق  است که این شهرستان بعد از بیست سال یک بار دیگر میزبان هنرمندان و علاقه مندان عرصه نمایش خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که بها دادن به فرهنگ و هنر شاخصه توسعه یافتگی محسوب می شود عنوان کرد : هنر نمایش در انتقال مفاهیم اخلاقی و آموزشی به شهروندان و در نتیجه برای ساختن جامعه ای سالم و ارزش مدار نقش بسیار موثری دارد و از مسئولان شهرستان  خواست که توجه ویژه به مقوله فرهنگ و هنر داشته باشند.

وی تاکید کرد: برگزاری جشنواره تئاتر استانی در شهرستان بافق نقطه عطفی در زمینه هنر نمایش این شهرستان خواهدبود و باعث ایجاد انگیزه در بین هنرمندان عرصه نمایش خواهد شد تا بتوانند به خلق آثار فاخر و ارزشمند بپردازند .

شهردار شهرستان بافق در این جلسه با تاکید بر توجه به هنر فاخر  عنوان کرد: مجموعه شهرداری آمادگی کامل دارد در زمینه های فرهنگی و هنری در حد توان مساعدت و حمایت کند و از انجمن نمایش شهرستان بافق خواست که به دنبال  خلق آثار با ارزش و با کیفیت باشند و تمام توان خود را برای اعتلای هنر نمایش شهرستان به کار ببرند تا بتوانند حرفی برای گفتن در این زمینه داشته باشند.

رییس شورای شهرستان بافق با تاکید بر اصل وفاق و همدلی در بین گروههای نمایش شهرستان بافق عنوان کرد: تنها رمز موفقیت در هر عرصه ای  وفاق و همدلی است و در صورتی که تمام گروههای نمایش شهرستان یک هدف واحد داشته باشند بسیاری از خواسته ها محقق خواهد شد.

وی با تاکید برحمایت شورای شهر از هنرمندان عنوان کرد که در شهرستان بافق ظزفیت ها و پتانسیل های فوق العاده ای وجود دارد که  می توان از این ظرفیت ها برای اعتلای هنر استفاده کرد.

اعضای انجمن نمایش شهرستان بافق هم در این جلسه به بیان دیدگاه ها ی خود پرداختند و کمبودها و موانع پیش روی هنر نمایش در شهرستان را بیان کردند و از مسئولان خواستند که در این زمینه از هنرمندان به صورت  همه جانبه حمایت کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده