رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
  • کد خبر : ۵۸۰۳۱
  • چاپ خبر : برگزاري آدينه هاي تنيس آزاد آقايان در بافق

برگزاري آدينه هاي تنيس آزاد آقايان در بافق

مسابقات تنیس ویژه آقایان هر هفته جمعه در فضایی شاد در زمین تنیس پارک تفریحی آهنشهر برگزار می شود. به گزارش آفتاب بافق؛ با توجه به گسترش روزافزون ورزش مفرح تنیس در میان علاقه مندان در شهرستان و برگزاری دوره های تخصصی آموزشی تنیس با حضور مربیان رسمی فدراسیون تنیس کشور، از کلیه علاقه مندان […]

مسابقات تنیس ویژه آقایان هر هفته جمعه در فضایی شاد در زمین تنیس پارک تفریحی آهنشهر برگزار می شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ با توجه به گسترش روزافزون ورزش مفرح تنیس در میان علاقه مندان در شهرستان و برگزاری دوره های تخصصی آموزشی تنیس با حضور مربیان رسمی فدراسیون تنیس کشور، از کلیه علاقه مندان به این ورزش دعوت می شود هر هفته جمعه در فضایی شاد در زمین تنیس پارک تفریحی آهنشهر حضور به هم رسانند و در مسابقات آدینه شرکت کنند.

این مسابقات به صورت انفرادی و دوبل (دو نفره) به صورت دوحذفي همراه با اهدای جوایز به نفر یا تیم اول و بر اساس قوانین فدراسیون تنیس می باشد.

این مسابقات با هدف ارتقای سطح کیفی تنیس شهرستان و به صورت آزاد برگزار می شود و امید است با تداوم برگزاری این مسابقات که هر هفته جمعه برگزار می شود، شاهد پویایی این رشته پر طرفدار ورزشی و ارتقای سطح کیفی تنیسورها و جذب علاقه مندان جدید و استعدادیابی در کلیه رده های سنی باشیم.در ضمن راکت و توپ به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

حضور کلیه علاقه مندان به این ورزش در طبیعت زیبای پارک آهنشهر در فضایی دل انگیز را مغتنم شمرده و آمادگی ایجاد شرایطی برای یک بازی مفرح و شاد را به دور از دغدغه ایجاد کرده ایم.

در اين دوره اخير كه با حضور ٦ نفر از تنيسورها به صورت دوحذفي برگزار شد  احسان توكلي در مسابقه نهايي با نتيجه ٦ به ٣ در بازي مقابل داوود ابوطالبي به پيروزي رسيد و قهرمان اين دوره از مسابقات شد.

  

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده