رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
  • کد خبر : ۵۸۰۴۲
  • چاپ خبر : دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش در بافق

دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش در بافق

فرمانده انتظامی بافق از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش شهرستان با پیگیری های اعضای شورای تامین و ماموران انتظامی شهرستان بافق خبر داد. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی،فرمانده نیروی انتظامی بافق در این خصوص گفت: ماموران انتظامی شهرستان بافق با همکاری و پیگیری اعضای شورای تامین شهرستان موفق شدند با تلاش […]

فرمانده انتظامی بافق از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش شهرستان با پیگیری های اعضای شورای تامین و ماموران انتظامی شهرستان بافق خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی،فرمانده نیروی انتظامی بافق در این خصوص گفت: ماموران انتظامی شهرستان بافق با همکاری و پیگیری اعضای شورای تامین شهرستان موفق شدند با تلاش مستمر و شبانه روزی خود سه نفر از اراذل و اوباش شهرستان را که باعث اختلال در نظم و امنیت عمومی شهر شده بودند را دستگیر کنند.

وی افزود: این اراذل و اوباش که حدود ۳۷ ساله، ۳۰ ساله و ۲۲ ساله می باشند، با اقدامات شرورانه خود موجبات آزار مردم را نیز فراهم کرده بودند که در هفته اخیر طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بافق در پایان با اشاره به اینکه هر سه نفر طی حکم قضایی روانه زندان یزد شدند، از مردم خواست در صورت مواجه شدن با هرگونه موارد مشکوک، آن را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و چنانچه شکایتی در خصوص ایجاد مزاحمت از سوی اراذل و اوباش دارند اعلام نمایند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده