رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
  • کد خبر : ۵۸۰۴۵
  • چاپ خبر : پلاک کوبی 24 اصل درخت پسته برای نیازمندان توسط خیر بافقی

پلاک کوبی 24 اصل درخت پسته برای نیازمندان توسط خیر بافقی

کشاورز نیکوکار بافقی با پلاک کوبی 24 اصله درخت پسته در قالب طرح شجره طیبه زکات، محصول آن را به نیازمندان اهدا کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ در راستای فعالیت های دبیرخانه شورای زکات شهرستان بافق و با توجه به اعتقاد دینی و راسخ کشاورزان زحمت کش در جهت اهتمام بخشی به پرداخت وجوهات شرعی […]

کشاورز نیکوکار بافقی با پلاک کوبی 24 اصله درخت پسته در قالب طرح شجره طیبه زکات، محصول آن را به نیازمندان اهدا کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در راستای فعالیت های دبیرخانه شورای زکات شهرستان بافق و با توجه به اعتقاد دینی و راسخ کشاورزان زحمت کش در جهت اهتمام بخشی به پرداخت وجوهات شرعی به ویژه پرداخت زکات مستحبی و اجرای طرح شجره طیبه (اهدا و بخشیدن محصولات درختان مثمر و ثمره دار)  صبح امروز با حضور دبیر شورای زکات شهرستان و مسئول اجرایی آن و با همکاری یکی از خیرین و مودی زکات،تعداد۲۴ اصله درخت محصول دار(پسته) جهت امور معیشتی نیازمندان و محرومین پلاک کوبی شد.

این فرد خیر ضمن اظهار خرسندی از این امر گفت:همانطورکه در روایات معصومین(ع) اشاره شده با مرگ انسان عمل وی قطع خواهد شد، مگر در برخی موارد که یکی از آن صدقه جاریه ای است که انسان در زمان حیات از خود بجا بگذارد که پس ازمرگ هم  ثواب آن به واقف اصلی خواهد رسید.

وی افزود: هدف من از شرکت در طرح شجره طیبه ایجاد خیر و برکت در زندگی خود و فرزندانم، و مهمتر از آن شاد کردن دل نیازمندان و محرومین در جامعه است .

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده