رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
  • کد خبر : ۵۸۰۸۳
  • چاپ خبر : برگزاری جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فضای مجازی

برگزاری جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فضای مجازی

جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فضای مجازی از سوی آموزش و پرورش شهرستان بافق در محل خانه معلم برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فضای مجازی با حضور رنجبر مدیر آموزش و پرورش ، اعتباری دادستان بافق و کلیه مدیران مدارس شهرستان در محل خانه معلم […]

جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فضای مجازی از سوی آموزش و پرورش شهرستان بافق در محل خانه معلم برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فضای مجازی با حضور رنجبر مدیر آموزش و پرورش ، اعتباری دادستان بافق و کلیه مدیران مدارس شهرستان در محل خانه معلم برگزار شد .

در این جلسه اعتباری،دادستان بافق با اشاره به اینکه نقش و جایگاه آموزش و پرورش از تمامی دستگاه ها و ارگان ها مهم تر و موثرتر است،خاطرنشان کرد: در صورت اصلاح امور آموزش و پرورش جامعه نیز اصلاح می شود .

وی به مدیران مدارس گفت : با توجه به اینکه روش های تربیتی نسبت به گذشته تغییر کرده است ، می طلبد تا هم اولیاء و هم جامعه فرهنگیان متناسب با شرایط جدید با دانش آموزان برخورد و آنها را راهنمایی نمایند .

اعتباری در ادامه ضمن تاکید بر عدم استفاده از پیام رسان های خارجی ، نسبت به تبعات جبران ناپذیر آن هشدار داد .

در این جلسه مقرر شد اطلاع رسانی مدیران مدارس به اولیای دانش آموزان با اولویت ارسال پیامک باشد و چنانچه از پیام رسان های داخلی استفاده می شود ، صرفاً ُاطلاع رسانی به اولیای دانش آموزان از طریق ” کانال ” و یکطرفه باشد .

در پایان دادستان به سئوالات مدیران مدارس در رابطه با موضوع جلسه پاسخ داد .

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده