رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
  • کد خبر : ۵۸۰۹۳
  • چاپ خبر : فیلم سینمایی “عصبانی نیستم” در سینما قدس آهنشهر

فیلم سینمایی “عصبانی نیستم” در سینما قدس آهنشهر

فیلم سینمایی “عصبانی نیستم” از امشب به روی پرده سینما قدس آهنشهر خواهد رفت. به گزارش آفتاب بافق؛ “عصبانی نیستم” به کارگردانی رضا درمشیان از امشب ساعت 21 :30 در سینما قدس آهنشهر اکران می شود. داستان فیلم: فیلم عصبانی نیستم داستانی اجتماعی دارد و تمام صحنه های آن در تهران و در بیش از […]

فیلم سینمایی “عصبانی نیستم” از امشب به روی پرده سینما قدس آهنشهر خواهد رفت.

به گزارش آفتاب بافق؛ “عصبانی نیستم” به کارگردانی رضا درمشیان از امشب ساعت 21 :30 در سینما قدس آهنشهر اکران می شود.
داستان فیلم:
فیلم عصبانی نیستم داستانی اجتماعی دارد و تمام صحنه های آن در تهران و در بیش از 60 لوکیشن مختلف از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه تهران صورت گرفته است.

“عصبانی نیستم” داستان نوید با بازی متفاوت نوید محمدزاده، دانشجوی ستاره دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی اخلاقی های جامعه با خود تمرین می کند تا «عصبانی» نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه اش ستاره با بازی باران کوثری را از دست ندهد.

نوید جوان از دانشگاه اخراج شده ای ست که عاشق ستاره، همکلاسی اش است. نوید که مشکل ضعف اعصاب دارد و هر لحظه انتظار می رود که سر خودش یا طرف مقابلش را بکوبد به دیوار، به خاطر توهین های صاحب کارش از کار اخراج می شود. او بی کار و بی پول، از پدر ستاره، یک ماه فرصت می خواهد که دست به کاری بزند. تصمیمی که به این راحتی ها عملی نیست …

نوید محمدزاده، باران کوثری، رضا بهبودی،بهرام افشاری ، میثاق زارع ، میلاد رحیمی، امیررضا میراقا، تینو صالحی ، رضا کولغانی، وحید قاضی زاهدی،عباس جمالی ،امین میری ،مرجان قمری،سجاد تابش،احمد یاوری،پژمان کاشفی،میناکریمی جبلی،محمد کارت،حامد شیخی،مهران میرزایی،اکبر لطیفی،سام رجبی،شیما بختیاری،کیارش خداشناس،مهدی رود افشانی ،جواد جوینده میرزا ،مهران حافظی و… بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم در شصت و چهارمین دوره جشنواره برلین تنها نماینده ایران بود و با استقبال تماشاگران مواجه شد. در جشنواره فیلم فجر همان سال نیز نوید محمد زاده و باران کوثری برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول شدند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده