رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
  • کد خبر : ۵۸۲۰۶
  • چاپ خبر : گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید حسین شفیع زاده
هر پنجشنبه یک شهید؛

گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید حسین شفیع زاده

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. به گزارش آفتاب بافق،گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، […]

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد.

به گزارش آفتاب بافق،گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

به یاد شهیدان بودن خود ادای وظیفه‌‌ای در این راه است.

سلام خدا بر ارواح طیبه‌ شهیدان و خانواده‌های صبور آنان و سلام بر روح مطهر شهید حسین شفیع زاده جوانمرد 30 ساله و حماسه آفرین روزهای نبرد با دشمن که با شرکت در عملیات های متعدد به دفاع از ناموس،میهن و نظام پرداخت. وی در صحنه نبرد با متجاوزان کشور در عملیات کربلای 5 منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید حسین شفیع زاده فرزند غلامحسین، سال 1347 در بافق دیده به جهان گشود.وی پس از طی دوران کودکی مشغول به تحصیل در مقطع ابتدایی شد، اما به دلیل امرار معاش خانواده به کار و کشاورزی در کنار پدر مشغول شد.

وی حضور پررنگی در پایگاه مقاوت حر داشت و فعالیت های فرهنگی و انقلابی خود را مسجد امام حسین(ع) و مهدیه بافق آغاز کرد و علاقه بسیاری به شرکت در مجالس مذهب و مطالعه کتاب داشت. با شروع جنگ تحمیلی فنون نظامی را در پادگان شهید بهشتی فرا گرفت و رهسپار جبهه های نبرد شد و سرانجام تاریخ 1367/03/16 در عملیات کربلای 5 و منطقه شلمچه به شهادت رسید.

در این پنجشنبه به روح مطهر این شهید و تمام شهیدان 8 سال دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده