رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
  • کد خبر : ۵۸۲۰۹
  • چاپ خبر : تقدیر از اصناف و بازاریان بافق برای اقدامات آنان در جهت کمک به زلزله زدگان کوهبنان
گزارش تصویری:

تقدیر از اصناف و بازاریان بافق برای اقدامات آنان در جهت کمک به زلزله زدگان کوهبنان

فرمانده سپاه ناحیه بافق به همراه هیئت رئیسه و بسیج اصناف از مساعدت ها و همراهی صنوف و بازاریان این شهرستان در حادثه زلزله کوهبنان تقدیر و تشکر شد. به گزارش آفتاب بافق؛ فرمانده سپاه ناحیه بافق به همراه هیئت رئیسه و بسیج اصناف شب گذشته طی برنامه ای بصورت نمونه چند تن از بازاریان […]

فرمانده سپاه ناحیه بافق به همراه هیئت رئیسه و بسیج اصناف از مساعدت ها و همراهی صنوف و بازاریان این شهرستان در حادثه زلزله کوهبنان تقدیر و تشکر شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرمانده سپاه ناحیه بافق به همراه هیئت رئیسه و بسیج اصناف شب گذشته طی برنامه ای بصورت نمونه چند تن از بازاریان را برای مساعدت ها و همراهی آنان در حادثه زلزله کوهبنان مورد تقدیر و تشکر قرار داد.

سرهنگ صادقی،فرمانده بسیج سپاه ناحیه بافق در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از زحمات اصناف در انجام امور خیر که همیشه در این زمینه پیش قدم هستند و کارهای مثبتی را در سطح شهر و شهرستان و انجام دادند،افزود: با توجه به وقوع حادثه دلخراش زلزله کوهبنان و نقش موثر اصناف و بازاریان در جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی و توزیع آن بین زلزله زدگان،بر آن شدیم تا طی برنامه با حضور هیئت رئیسه و بسیج اصناف، بصورت نمونه از عنایت ویژه و مساعدت های چند تن از بازاریان  در راستای خدمت رسانی به زلزله زدگان که باعث کاهش آلام مصیب دیدگان و موجب آسایش و آرامش این عزیزان شد،تقدیر و تشکر نماییم.

وی با آرزوی توفیق روز افزون خدمتگزاری برای صنوف و بازاریان شهرستان بافق گفت: امیدواریم خداوند متعال به فعالان این عرصه قوت دهد تا همانند گذشته خدمتگزار باشند و در این شرایط اقتصادی این اقدامات و مسیر پر خیر و برکت را ادامه دهند.

صادقی با اشاره به مشارکت همه اصناف در این امر خداپسندانه ضمن عذرخواهی از نبود وقت و شرایط  برای تشکر از همه آنان،به نیابت از سپاه بافق،هیئت رئیسه و بسیج اصناف بافق از همه بازاریان و فعالان و خیرین که نقش موثری در کمک رسانی به زلزله زدگان کوهبنان داشتند،تقدیر و تشکر کرد.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


3 دیدگاه برای “تقدیر از اصناف و بازاریان بافق برای اقدامات آنان در جهت کمک به زلزله زدگان کوهبنان”

  • همه شون قلعه ای هستن
    چرا خیابون مهدیه و مسجد جامع و امام رضا و…یعنی اینها کمک نکردن
    ای داد بیداد.

  • تشکری بافقی says:

    سلام
    هر دو حرکت عالی بود ، هم اقدام خیرخواهانه اصناف که اجر بسیار باارزشترشان نزد خداند محفوظ خواهد بود و هم مسئولین که بخوبی به وظیفه خود عمل کردند .
    امیدوارم همچنان شاهد این چنین رفتارهای خردمندانه از مسئولین محترم باشیم.

  • برای اینکه یا فامیل رئیس اداره صنعت معدن هستن یا هم محله ای

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده