رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
  • کد خبر : ۵۸۲۲۹
  • چاپ خبر : یک شب شاد برای فرشته‌های زمینی در جشن سرای رحمت بافق

یک شب شاد برای فرشته‌های زمینی در جشن سرای رحمت بافق

جشن با شکوه روز در دختر مرکز جامع مراقبتی توانبخشی معلولین و سالمندان رحمت بافق،  گروه ققنوس یک شبی سرشار از شادی و نشاط را به مجموعه و فرشتگان زمینی این سرا هدیه دادند. به گزارش آفتاب بافق؛ حیدری،مدیر مرکز جامع مراقبتی توانبخشی معلولین و سالمندان رحمت بافق از حضور مردم در مراسم جشن میلاد […]

جشن با شکوه روز در دختر مرکز جامع مراقبتی توانبخشی معلولین و سالمندان رحمت بافق،  گروه ققنوس یک شبی سرشار از شادی و نشاط را به مجموعه و فرشتگان زمینی این سرا هدیه دادند.

به گزارش آفتاب بافق؛ حیدری،مدیر مرکز جامع مراقبتی توانبخشی معلولین و سالمندان رحمت بافق از حضور مردم در مراسم جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر و ایجاد لحظات شاد ومفرح برای کودکان معلول این مرکز تقدیر و تشکر کرد.

زمانی که صحبت از فرشته می‌شود، همه در آسمان‌ها دنبال فرشته‌ها می‌گردند درحالی‌که فرشته‌ها همین‌جا هستند، در زیر آسمان شهرها، تنها با کمی دقت و چشمانی باز می‌توان آن‌ها را دید و لحظاتی را میهمان آنان بود و با عطر حضورمان گل لبخند را برلبان شان شکوفا کرد.

حیدری گفتت: این روزها که به نام دهه کرامت نامگذاری شده،بر آن شدیم تا به یمن میلاد حضرت معصومه(س) با همکاری گروه ققنوس جشنی برگزار کنیم و مقام دخترانی را ارج نهیم که به حقیقت از جنس فرشتگان هستند، فرشتگان زمینی که معصومیت در نگاهشان موج می‌زند و با همه صمیمیتشان صداقت و سادگی را برایمان معنی می‌کنند.

شب گذشته در مرکز جامع مراقبتی توانبخشی معلولین و سالمندان رحمت بافق با جرایی گروه ققنوس برنامه جشن میلاد با برنامه های شاد و متنوع برگزارشد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده