رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
  • کد خبر : ۵۸۵۹۰
  • چاپ خبر : نشست فرماندار بافق با مدير كل ارتباطات و فناوري اطلاعات یزد برای پيگيری زيرساخت ارتباطات شهرستان

نشست فرماندار بافق با مدير كل ارتباطات و فناوري اطلاعات یزد برای پيگيری زيرساخت ارتباطات شهرستان

فرماندار بافق به اتفاق بخشدار مركزي اين شهرستان صبح امروز با حضور در اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات یزد نحوه و ميزان اجرايي شدن مصوبات جلسه شوراي مديران حوزه ICT استان را رصد و پيگيري کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ پيرو حضور مديران و كارشناسان ادارات كل و شركت هاي زير مجموعه وزارت ارتباطات […]

فرماندار بافق به اتفاق بخشدار مركزي اين شهرستان صبح امروز با حضور در اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات یزد نحوه و ميزان اجرايي شدن مصوبات جلسه شوراي مديران حوزه ICT استان را رصد و پيگيري کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ پيرو حضور مديران و كارشناسان ادارات كل و شركت هاي زير مجموعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در بافق كه در ارديبهشت ماه سال جاري اتفاق افتاد، امروز فرماندار بافق به اتفاق بخشدار مركزي اين شهرستان در اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان حضور يافت تا نحوه و ميزان اجرايي شدن مصوبات جلسه شوراي مديران حوزه ICT استان را رصد و پيگيري نمايد.

در اين جلسه كه مسئولين ارتباطات ثابت و سيار شركت مخابرات استان نيز حضور داشتند، ابتدا زاده رحماني ضمن تشكر از اقدامات اخير شركت مخابرات در برخي از محلات شهر، آهنشهر و محدوده چغارت به نبود زيرساخت تلفن ثابت در  شهرك آفتاب مباركه و پايين بودن سرعت اينترنت در روستاهاي شهرستان بخصوص شيطور و دولت آباد اشاره كرد و در ادامه،  فداكار مدير كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان به رفع مشكل پوشش تلفن همراه در مناطق پتكستان و صادق آباد و همچنين اينترنت پر سرعت در چند روستاي هدف گردشگري اشاره و يادآور شد ٢٥ روستاي بافق در برنامه برخورداري از اينترنت پر سرعت قرار گرفته و طي يك برنامه زمانبندي تا شهريور ٩٨ از اين امكان بهره مند مي شوند.

وي همچنين به تصويب نصب BTS در شهرك صنعتي بافق به منظور پوشش كامل تلفن همراه در محور يزد – بافق توسط شركت مخابرات استان اشاره و اظهار اميدواري كرد كه تا پايان فصل تابستان تجهيزات اين دكل نيز نصب شود.

وي در خصوص تامين تلفن ثابت شهرك آفتاب مباركه هم گفت: تيم فني شركت مخابرات استان در هفته آينده از محل بازديد و كوتاه ترين و باصرفه ترين شيوه برخورداري از زيرساخت تلفن ثابت را اعلام و متعاقبا با مشاركت شهرستان اجرايي مي نمايد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده