رفتن به بالا
  • جمعه - ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴
  • کد خبر : ۵۸۶۲۵
  • چاپ خبر : حضور در یادمان شهدا فریضه ی الهی است+ تصاویر

حضور در یادمان شهدا فریضه ی الهی است+ تصاویر

مشاور سردار سلیمانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شرکت در اینگونه مراسم را فریضه الهی دانست. به گزارش آفتاب بافق؛ سردار احمد کریم پور در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد علی صیاد شیرازی و شهدای عملیات مرصاد که با حضور برخی از مسوولین شهرستان و جمع […]

مشاور سردار سلیمانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شرکت در اینگونه مراسم را فریضه الهی دانست.

به گزارش آفتاب بافق؛ سردار احمد کریم پور در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد علی صیاد شیرازی و شهدای عملیات مرصاد که با حضور برخی از مسوولین شهرستان و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)برگزار شد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اقتدار، امنیت و دیگر دستاوردها را هدیه ای بزرگ از سوی شهدا و خانواده آنها عنوان کرد و گفت: مردم شهدا را دوست دارند اما برخی درصدد هستند تا با خدشه دار کردن اهداف انقلاب و آرمانهای شهدا، آنان را به دست فراموشی بسپارند‌.

کریم پور شهدا را ثروت گرانقدر انقلاب خواند و عنوان کرد: حفظ یاد و خاطره شهدا یک فریضه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده نامدار دفاع مقدس همچنین زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب را عاملی برای تداوم انقلاب عنوان کرد.

وی با تاکید بر ترویج ارزش های دینی و انقلاب تصریح کرد: هر آنچه امروز ما داریم به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است و از همین رو زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها امری بسیار مهم و ضروری است.

کریم پور افزود: شهدا برای دفاع از دین اسلام و آرمان های انقلاب جان خود را فدا کردند و ما هم اکنون وارث جانفشانی شهدا و موظف به پاسداری از خون شهیدان هستیم.

مشاور قاسم سلیمانی به صبر خانواده های شهيدان اشاره کرد و گفت:  از ديگر مسائلی است كه انسان را حقيقتا شگفت زده و متحير می‌كند همین استقامت و صبوری آنان است.

عکس: صابر برزگری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده