رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
  • کد خبر : ۵۸۷۷۶
  • چاپ خبر : پیام تشکر رئیس اداره ورزش و جوانان بافق از زحمات علی اصغر رنجبر و تبریک انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش

پیام تشکر رئیس اداره ورزش و جوانان بافق از زحمات علی اصغر رنجبر و تبریک انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش

به گزارش آفتاب بافق؛رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در پیام هایی جداگانه ضمن تشکر از زحمات علی اصغر رنجبر ، انتصاب محمد علی قاسمزاده  را به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش بافق تبریک گفت. متن این پیام ها  به شرح زیر است: برادر ارجمند جناب آقای محمد علی قاسمزاده با […]

به گزارش آفتاب بافق؛رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در پیام هایی جداگانه ضمن تشکر از زحمات علی اصغر رنجبر ، انتصاب محمد علی قاسمزاده  را به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش بافق تبریک گفت.

متن این پیام ها  به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای محمد علی قاسمزاده

با سلام و احترام

برخود لازم میدانم که با کمال مسرت، انتصاب شایسته حضرتعالی را که به حق از سرمایه های ارزشمند این شهرستان میباشید، به سمت ریاست جدید اداره آموزش و پرورش بافق صمیمانه تبریک عرض نمایم. رجای واثق دارم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سوی دستیابی به قله های رفیع اهداف عالی آموزش و پرورش  بوده و مطمئنا” مدیریت اثربخش و توانمند توام با تجارب برجسته و گرانقدر حضرتعالی، موجبات ارتقاء مجموعه آموزش و پرورش را فراهم خواهد نمود.

تداوم تعالی و توفیق، سعادت، سیادت، موفقیت و سربلندی حضرتعالی و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

جناب آقای علی اصغر رنجبر

با سلام و احترام

همت وثیق حضرتعالی در مدیریت صادقانه و خالصانه، و جدیت و قاطعیت در امور باعث گردید تا خاطره تلاش های بی وقفه و پیگیری و سختکوشی های  شما در ابعاد مختلف مدیریتی، به ویژه حمایت های بی دریغ حضرتعالی از ورزش شهرستان  در اذهان  ماندگار شود.

به نمایندگی از جامعه ورزش شهرستان برخود لازم میدانم از حضرتعالی به سبب تلاشها و زحماتی که در طول تصدی مدیریت آموزش و پرورش کشیده اید  تقدیر و تشکر نمایم.  عاقبت بخیری قرین زندگی پرنورتان باد.

رضا نارگانی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده