رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
  • کد خبر : ۵۸۸۰۵
  • چاپ خبر : خبرت هست تو ای دوست که “صبح” آمده است؟!

خبرت هست تو ای دوست که “صبح” آمده است؟!

سایت جدید خبری تحلیلی صبح بافق با مدیریت حجت الاسلام حامد حسنی نژاد راه اندازی شد. به گزارش آفتاب بافق؛حجت الاسلام حامد حسنی نژاد،مدیر مسئول سایت خبری صبح بافق با اعلام خبر فوق درباره هدف از ایجاد این سایت گفت: برآن شدیم تا با عنایت اهل بیت علیهم السلام و مدد شهداء در جهت ادای […]

سایت جدید خبری تحلیلی صبح بافق با مدیریت حجت الاسلام حامد حسنی نژاد راه اندازی شد.

به گزارش آفتاب بافق؛حجت الاسلام حامد حسنی نژاد،مدیر مسئول سایت خبری صبح بافق با اعلام خبر فوق درباره هدف از ایجاد این سایت گفت: برآن شدیم تا با عنایت اهل بیت علیهم السلام و مدد شهداء در جهت ادای وظیفه در این جنگ تمام عیار حضور یافته و در قالب سایت خبری تحلیلی صبح بافق، طبق منویات رهبری به فرهنگ سازی، بصیرت افزایی، ومطالبه گری از مسئولان بپردازیم

وی افزود: ان شاءالله تمام مسئولین و خواص شهرستان بدون استثناء در مسیر مطالبه گری ما قرار دارند چرا که این امر تنها راه رفع مشکلات مردم می‌باشد.

حسنی نژاد ابراز امیدواری کرد: از تمامی دوستان انقلابی و دلسوز علی الخصوص قشر روحانیت معزز طلب یاری داریم تا بتوانیم به نحو احسن انجام وظیفه کنیم.

آفتاب بافق ضمن تبریک و خوشآمدگویی ورود جامعه روحانیت به فضای رسانه ای و خبری بافق،امیدوار است صبح بافق هر روز شاداب تر از دیروز طلوع نماید و همراه و همگام با رسانه های وظیفه شناس در مسیر توسعه و پیشرفت بافق گام بردارد.

علاقمندان به صبح بافق میتوانند برای مطالعه این سایت به آدرس اینترنتی

http://www.Sobhebafgh.ir

مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده