رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
  • کد خبر : ۵۸۸۴۹
  • چاپ خبر : مسابقه استعداد یابی دوچرخه سواری در بافق برگزار شد + تصاویر

مسابقه استعداد یابی دوچرخه سواری در بافق برگزار شد + تصاویر

مسابقه استعداد یابی دوچرخه سواری عصر امروز در رشته های سرعت و استقامت برگزار شد به گزارش آفتاب بافق؛ مسابقه استعداد یابی دوچرخه سواری در رشته های سرعت و استقامت عصر امروز با حضور معاون فرماندار،شهردار،فرمانده نیروی انتظامی،رئیس هیئت دوچرخه سواری برگزار شد. این مسابقه در رده سنی 12 تا 17 سال و دو بخش […]

مسابقه استعداد یابی دوچرخه سواری عصر امروز در رشته های سرعت و استقامت برگزار شد

به گزارش آفتاب بافق؛ مسابقه استعداد یابی دوچرخه سواری در رشته های سرعت و استقامت عصر امروز با حضور معاون فرماندار،شهردار،فرمانده نیروی انتظامی،رئیس هیئت دوچرخه سواری برگزار شد.

این مسابقه در رده سنی 12 تا 17 سال و دو بخش سرعت 500 متر و استقامت 15 کیلومتر با هدف کشف استعدادهای دوچرخه سواری در سطح شهر برای شرکت در المپیاد دارالعباده یزد انجام گرفت.

شرکت کنندگان این مسابقه مسیر میدان مادر تا ورودی پارک آبشار را رکاب زدند که بهزاد زارع پور، مجتبی ابراهیمی خوسفی و محسن ناظمی در رشته استقامت و محسن ناظمی، محمدسینا آقابابایی و امیرحسین برزگری در بخش سرعت به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند که با اهدای مدال و جوایز توسط مسئولین از آنان تجلیل شد.

شایان ذکر است؛ مسابقات المپیاد دارالعباده در تاریخ 26 مرداد ماه سال جاری در یزد برگزار خواهد شد که نفرات برتر هر رشته به این دوره از مسابقات اعزام خواهند شد.

 

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده