رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰
  • کد خبر : ۵۸۸۸۹
  • چاپ خبر : هشدار شهردار و نیروی انتظامی بافق به تخلیه کنندگان نخاله های ساختمانی در اطراف شهر

هشدار شهردار و نیروی انتظامی بافق به تخلیه کنندگان نخاله های ساختمانی در اطراف شهر

تخلیه نخاله‌های ساختمانی در بلوارها و نقاط مختلف بافق چهره شهر را مخدوش کرده است. به گزارش آفتاب بافق؛ در این فصل سال و درست زمانی که مسافران از نقاط مختلف استان یا شهرهای همجوار وارد شهر بافق می‌شوند، وجود نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر می‌تواند ذهنیتی منفی را در اذهان این مسافران ایجاد کند. […]

تخلیه نخاله‌های ساختمانی در بلوارها و نقاط مختلف بافق چهره شهر را مخدوش کرده است.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این فصل سال و درست زمانی که مسافران از نقاط مختلف استان یا شهرهای همجوار وارد شهر بافق می‌شوند، وجود نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر می‌تواند ذهنیتی منفی را در اذهان این مسافران ایجاد کند.

 ذهنیتی که می‌تواند عاملی بازدارنده در جذب توریست داخلی و خارجی باشد؛ این در حالی است که برای پاک کردن این ذهنیت نیاز به همراهی بیش از پیش مردم برای جلوگیری از اقدام این متخلفان است.

امروز در حاشیه مسابقه استعدادیابی دوچرخه سواری در بافق شاهد تخلیه نخاله های ساختمانی در بلوار آیت الله میرغنی زاده بودیم و این در حالی است که شب گذشته طی بازدیدی که از بلوار انجام گرفته بود نخاله های ساختمانی در کنار این بلوار نبود.

سید علی نوروزاده، شهردار بافق که در مراسم عصر امروز  نیز حضور داشت با دیدن این صحنه های نازیبا از فرمانده انتظامی شهرستان خواست تا چنین موضوعاتی را به جدّ پیگیری نماید تا شهروندان یا مسافرانی که از استان و شهرهای اطراف از این مسیرها عبور می کنند با چهره‌ای مخدوش از شهر و نخاله های اطراف جاده و بلوار ها  مواجه نشوند.

شهردار بافق افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلیه نخاله های ساختمانی و پسماندهای ساخت و ساز از سوی شهروندان در اطراف شهر برخورد قانونی با متخلفین صورت می گیرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده