رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
  • کد خبر : ۵۸۹۳۰
  • چاپ خبر : پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری از 15 مرداد آماده ارائه خدمات به داوطلبان می باشد
رئیس آموزش و پرورش بافق:

پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری از 15 مرداد آماده ارائه خدمات به داوطلبان می باشد

پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری از روز یکشنبه ۱۵ لغایت پنجشنبه ۱۸ مردادماه آماده ارائه خدمات به داوطلبان در محل مدیریت آموزش و پرورش می باشد. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رضا قاسم زاده رئیس آموزش و پرورش بافق با اعلام خبر فوق گفت: پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری از روز یکشنبه ۱۵ لغایت پنجشنبه […]

پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری از روز یکشنبه ۱۵ لغایت پنجشنبه ۱۸ مردادماه آماده ارائه خدمات به داوطلبان در محل مدیریت آموزش و پرورش می باشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رضا قاسم زاده رئیس آموزش و پرورش بافق با اعلام خبر فوق گفت: پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری از روز یکشنبه ۱۵ لغایت پنجشنبه ۱۸ مردادماه آماده ارائه خدمات به داوطلبان در محل مدیریت آموزش و پرورش از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ می باشد.

وی افزود: انتخاب رشته مجازی توسط نرم افزار مورد تایید وزارت آموزش و پرورش برای مراجعه کنندگان انجام خواهد شد و داوطلبان می توانند بدون نگرانی با هر رتبه کسب شده به پایگاه انتخاب رشته مراجعه کنند.

قاسم زاده در خصوص سهمیه امسال دانشگاه فرهنگیان برای محل خدمت بافق بیان کرد: در بخش برادران در مجموع هر5 گروه آزمایشی 52 نفر و در بخش خواهران45 نفر در نظر گرفته شده که آمار بسیار خوبی است و توصیه می کنیم داوطلبان مجاز حتما از این ظرفیت استفاده نمایند.

لازم بذکر است که پذیرش دانشگاه فرهنگیان امسال بصورت استانی صورت می گیرد و داوطلبان مجازعلاوه بر سهمیه محل خدمت بافق می توانند از سایر ظرفیت استانی محل خدمت شهرستان ها و نواحی یزد استفاده نمایند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده