رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
  • کد خبر : ۵۹۰۰۱
  • چاپ خبر : بافق و مهریز دارای مناطق ویژه اقتصادی خواهند شد

بافق و مهریز دارای مناطق ویژه اقتصادی خواهند شد

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز تصویب منطقه ویژه اقتصادی شهرستان های بافق و مهریز در کمیسیون اقتصاد مورد موافقت قرار گرفت و شمار آن ها در استان به رقم چهار می رسد. به گزارش آفتاب بافق؛محمد رضا صباغیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: با پیگیری […]

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز تصویب منطقه ویژه اقتصادی شهرستان های بافق و مهریز در کمیسیون اقتصاد مورد موافقت قرار گرفت و شمار آن ها در استان به رقم چهار می رسد.

به گزارش آفتاب بافق؛محمد رضا صباغیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده در صورت تایید و رأی آوردن در صحن علنی مجلس، شهرستان های بافق و مهریز نیز مانند ابرکوه و میبد دارای مناطق ویژه اقتصادی خواهند شد.

نماینده مهریز، خاتم، بافق، ابرکوه و بهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نحوه بررسی این مصوبه در کمیسیون اصلی اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع قابلیت شهرستان های بافق و مهریز برای داشتن منطقه ویژه اقتصادی پیش از این در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به تصویب رسیده بود و اینبار این مهم با حضور نماینده دولت (رییس مناطق آزاد تجاری کشور) در کمیسیون اقتصادی نیز تصویب شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یادآور شد:در صورت تصویب نهایی و اجرایی شدن این موضوع، وضعیت خوبی در زمینه اقتصاد و اشتغال برای این شهرستانها ایجاد خواهد شد.

حوزه انتخابیه مهریز بزرگترین حوزه انتخابیه استان یزد است که بیش از 400 کیلومتر وسعت دارد و پنج شهرستان و بیش از 10 بخش و صدها روستا و آبادی را پوشش می دهد.

به گفته این نماینده، طرح افزایش شمار نمایندگان به مجلس ارائه شده که در صورت تامین بار مالی تعداد 40 نماینده در کشور و 2 نماینده به استان یزد افزوده می شود.

مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده