رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
  • کد خبر : ۵۹۰۰۹
  • چاپ خبر : زندان جایگاه ۵ نفر سارق حرفه ای در بافق

زندان جایگاه ۵ نفر سارق حرفه ای در بافق

ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق، پنج نفر سارق حرفه ای را که دست به سرقت ابزار آلات ساختمانی زده بودند دستگیر و روانه زندان کردند. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق درباره جزئیات این خبر گفت: با اعلام شکایت شهروندان مبنی بر سرقت های متعدد ابزار آلات ساختمانی از منازل […]

ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق، پنج نفر سارق حرفه ای را که دست به سرقت ابزار آلات ساختمانی زده بودند دستگیر و روانه زندان کردند.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق درباره جزئیات این خبر گفت: با اعلام شکایت شهروندان مبنی بر سرقت های متعدد ابزار آلات ساختمانی از منازل نیمه ساز ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: بر این اساس کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان با تحقیقات میدانی و تلاش شبانه روزی و مستمر خود طی عملیات های متعددی، سارقان را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی  شهرستان طی هماهنگی با مقام قضایی، پنج نفر از سارقان را که بین سنین ۳۰ تا ۴۵ ساله بودند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

کمالی تصریح کرد: با تکمیل شدن پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با حکم قضایی روانه زندان مرکزی یزد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان از شهروندان علی الخصوص پیمانکاران خواست کلیه وسایل و ابزار آلات ساختمانی خود را در محل مناسب نگهداری و از رها نمودن این گونه وسایل در خیابان و منازل نیمه ساز خودداری کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده