رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
  • کد خبر : ۵۹۰۶۹
  • چاپ خبر : با انتصاب عباس حیدری به فرمانداری یزد؛ زاده رحمانی به فرمانداری بافق برگشت

با انتصاب عباس حیدری به فرمانداری یزد؛ زاده رحمانی به فرمانداری بافق برگشت

عباس حیدری؛ مدیرکل سیاسی استانداری یزد با حفظ سمت فرماندار یزد شد. به گزارش آفتاب بافق؛ محمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اعلام این خبر در استوری اینستاگرام نوشت: استاندار یزد با قبول استعفای فرماندار شهرستان یزد؛ عباس حیدری مدیرکل سیاسی استانداری یزد را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان یزد […]

عباس حیدری؛ مدیرکل سیاسی استانداری یزد با حفظ سمت فرماندار یزد شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اعلام این خبر در استوری اینستاگرام نوشت: استاندار یزد با قبول استعفای فرماندار شهرستان یزد؛ عباس حیدری مدیرکل سیاسی استانداری یزد را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان یزد منصوب کرد.

پیش از این سالاری فرماندار یزد بود و در پیامی که چند وقت پیش از سوی طالبی معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد در همین فضای اینستاگرام منتشر شده بود،محمد زاده رحمانی فرماندار فعلی بافق به فرمانداری یزد رسیده بود و پس از آن به درخواست مسئولین بافقی و همکاری مردم بنا به علاقه ی شخصی وی دومرتبه با ادامه فرمانداری او در بافق موافقت شده بود.

آفتاب بافق با آرزوی توفیق روزافزون برای فرمانداران بافق و یزد ابراز امیدواری می نماید انتصاب های آنها در فضای مجازی پایان یابد و تصویری از احکام صادر شده یا پس گرفته شده به روءیت مردم و اربابان رجوع رسانیده شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده