رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
  • کد خبر : ۵۹۱۰۸
  • چاپ خبر : قلب گندله سه چاهون در خط پایان +تصاویر

قلب گندله سه چاهون در خط پایان +تصاویر

  مهمترین محموله ترافیکی گندله سه چاهون کم کم به مقصد خود در سایت گندله سه چاهون نزدیک می شود. به گزارش آفتاب بافق؛ در مسیر جاده بافق که تردد می کنی عزم و اراده راهداری، پلیس راهنمایی و رانندگی و گروه 25 نفری شیرازی که مسیر 45 روزه را طی کرده اند ستودنی است. […]

 

مهمترین محموله ترافیکی گندله سه چاهون کم کم به مقصد خود در سایت گندله سه چاهون نزدیک می شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ در مسیر جاده بافق که تردد می کنی عزم و اراده راهداری، پلیس راهنمایی و رانندگی و گروه 25 نفری شیرازی که مسیر 45 روزه را طی کرده اند ستودنی است.

حمید یگانه مسئول حمل و نقل فوق سنگین در گفتگو کوتاهی با بیان اینکه این محموله مسیر 45 روزه را از اسکله شهید رجایی بندرعباس تا شهرستان بافق طی کرده است،افزود: علاوه بر این بارگیری،توزین و ترخیص از پلیس راه نیز 15 روز به طول انجامید.

وی حمل این محموله را با توجه به بالا بودن ارتفاع بار و مسیر طولانی کار بسیار دشواری بیان کرد و گفت: این محموله با عرض 7 متر و وزن 140 تن توسط یک تیم 25 نفره از اسکله شهید رجایی تا بافق بارگیری و پیموده شده است.

یگانه خاطر نشان کرد: دو محموله دیگر با عرض 10 متر برای بارگیری وجود دارد که البته بخاطر نداشتن ارتفاع و مشکل برخورد با سیم های برق در مسیر کار حمل آسان تر خواهد بود.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده