رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
  • کد خبر : ۵۹۱۳۹
  • چاپ خبر : پیام تبریک رئیس مجمع نمایندگان یزد به مناسبت روز “خبرنگار”

پیام تبریک رئیس مجمع نمایندگان یزد به مناسبت روز “خبرنگار”

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رضا صباغیان رئیس مجمع نمایندگان یزد در پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را تلاشگران این عرصه تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد: هو العلیم جان   نباشد جز خبر در آزمون  هر که  را  افزون  خبر  جانش فزون اقتضای جان چو ای دل آگهی است  هر که آگه […]

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رضا صباغیان رئیس مجمع نمایندگان یزد در پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

هو العلیم

جان   نباشد جز خبر در آزمون

 هر که  را  افزون  خبر  جانش فزون

اقتضای جان چو ای دل آگهی است

 هر که آگه تر بود جانش قوی است

 هفدهم مردادماه،نشانی از رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق پخش اطلاعات دقیق و وثیق و ارائه  تصویر عینی از واقعیت و مزین به نام “خبرنگار” است.

 معتقدم “خبرنگار” با تعهد و تجسس و جسارت خود در این عرصه بزرگ و مهم قدم نهاده و کسوت خبررسانی به تن نموده و با نکته سنجی و ریزبینی خود به زوایای پنهان و پیدای جامعه سرزده و دانستن را برای مردمان خود به ارمغان می آورد. که ان شاالله ثواب آمرین به معروف و ناهیان از منکر را خواهند داشت.

اینجانب ضمن تبریک این روز به همه خبرنگاران ، از ایزد متعال می خواهم تا یاریمان نماید در همه شرایط ، مدافع ارزش های شریف انسانی بوده و در هر لحظه برای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاشگر باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد

محمدرضا صباغیان بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده