رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
  • کد خبر : ۵۹۱۴۲
  • چاپ خبر : پیام تبریک مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش آفتاب بافق؛ حبیب حسن زاده مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در پیامی روز خبرنگار را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:   بسم الله الحکیم الخبیر هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت سرخ جامه عرصه جهاد با تحجر و واپسگرائی، شهید والا مقام محمود […]

به گزارش آفتاب بافق؛ حبیب حسن زاده مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در پیامی روز خبرنگار را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الحکیم الخبیر

هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت سرخ جامه عرصه جهاد با تحجر و واپسگرائی، شهید والا مقام محمود صارمی و همه شهداء عزیز میدان مبارزه با عناصر زر و زور و تزویر گرامی و سرمدی باد .

یاران و همراهان !

گام های استوار شما در مسیر روشنگری و سیراب نمودن کام تشنه طالبین حقیقت و جویندگان گوهر راستی و درستی ، چونان قدم های مجاهدین میادین جهاد و شهادت است که فرموده اند : ” باب من ابواب الجنه فتحها الله لخاصه اولیاءه ” و بر همگان فرض است تا قدردان این مجاهدت نرم باشند ، قدردان  ازاینکه در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت تلاش نموده و می نمائید و در راه دست یابی به اطلاعات حقیقی و موثق همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای با رعایت احترام به حق فردی، حفظ حریم و  اسرار خصوصی و شوون انسانی که مطابق با قوانین ملی و بین المللی مربوط به حفظ حقوق شهرت با معیارهای اخلاقی است، اهتمام ورزیده  و تلاش خستگی ناپذیر دارید .

آری ، هفدم مرداد ماه یادآور مجاهدتهای زنان و مردان حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ ” آگاهی بخشی” را بر دوش کشیده و  خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

طلایه داران این سلسله  راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و  در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.

اینجانب امید آن دارم که با استعانت از درگاه خداوند متعال و تلاش و همت همه خبرنگاران، فضای رسانه ای ایران اسلامی،  فضایی در خور و شایسته ملت رشید و بزرگوار باشد،

زیرا خبرنگاران به راستی تجسم امانت ، مسئولیت ، تعهد ، دلسوزی و وظیفه اند .خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، آنان همواره در متن جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

از علیم خبیر  توفیق روز افزون همه همکاران مرکز اطلاع رسانی شرکت خصوصا و آحاد خبرنگاران نیک اندیش و اصیل را در جهت شکوفایی در حرفه خویش با حفظ امانت داری در حق دانستن امت اسلامی را مسالت دارد.

والعاقبه لاهل التقوی و الیقین

حبیب حسن زاده بافقی

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده