رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
  • کد خبر : ۵۹۱۶۳
  • چاپ خبر : تقدیر از کارکنان مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن به مناسبت روز خبرنگار +تصاویر

تقدیر از کارکنان مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن به مناسبت روز خبرنگار +تصاویر

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار با حضور در مرکزاطلاع رسانی شرکت این روز را به کارکنان این مجموعه تبریک گفت. به گزارش آفتاب بافق؛حبیب حسن زاده مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز  با حضور درجمع واحد خبر شرکت در محل مرکزاطلاع رسانی،روزخبرنگار را به […]

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار با حضور در مرکزاطلاع رسانی شرکت این روز را به کارکنان این مجموعه تبریک گفت.

به گزارش آفتاب بافق؛حبیب حسن زاده مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز  با حضور درجمع واحد خبر شرکت در محل مرکزاطلاع رسانی،روزخبرنگار را به کارکنان این مجموعه به نمایندگی از خانواده خبر و روزنامه نگاری تبریک و تهنیت گفت.

حبیب حسن زاده در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد دوستان و بزرگانی که در حیطه خبر روابط عمومی  تلاش نمودند و تبریک این روز به جمع حاضر و کلیه خبرنگاران کشور،برای آنان آرزوی موفقیت در امر اطلاع رسانی سریع و صحیح کرد و افزود: این روز به مناسبت شهادت خبرنگار متعهد و زحمتکش کشورمان، شهید صارمی نامگذاری شده است که جا دارد این روز برای پاسداشت مقام کسانی باشد که مرزها را می شکنند و وارد عرصه ای می شوند که برای خود و خانواده ایشان پراز مخاطره و زحمت است.

وی ادامه داد: خبرنگاری، رسالتی بسیار خطیر، ارزشمند و در واقع نوعی مجاهدت است و همانطور که رزمندگان در جبهه های حق می جنگند، خبرنگار در جبهه های نرم وارد می شوند و سلاحشان می تواند به مراتب سخت تر و قدرتمند تر از جنگ افزارها باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت در رسای رسالت قلم افزود: حدیثی از حضرت رسول اکرم (ص) هست که می گوید: “مداد العلماء افضل من دماء شهدا” و کسانی باید این سلاح را در دست گیرند که ویژگی های صداقت، درستی و پاک اندیشی بعنوان اولین صفات ایشان تلقی شود که اگر چنین نباشد قلم در دست این افراد نالایق، چون سلاحی است که دردست مجنونی افتاده است.

در ادامه جلسه محمود تقی زاده، مسئول مرکز اطلاع رسانی شرکت ضمن تقدیر از رضا فلاح، مدیر پیشین روابط عمومی و تشکر از زحمات و حمایت های بی دریغ حبیب حسن زاده گفت: خدا راشاکریم که در خدمت مدیری هستیم که خود سرآمد خبرنگاری و نگارش است و ما خود را شاگرد ایشان می دانیم و همیشه از نصایح و راهنمایی های ایشان، نهایت استفاده را برده و خواهیم برد.

وی افزود: امیدواریم در سایه این حمایت ها، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی جایگاه واقعی خود را در شرکت کسب نموده و در راستای پیش برد اهداف شرکت موفق باشند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده