رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
  • کد خبر : ۵۹۱۹۸
  • چاپ خبر : گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید غلامرضا رنجبر
هر پنجشنبه یک شهید؛

گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید غلامرضا رنجبر

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. به گزارش آفتاب بافق،گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، […]

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد.

به گزارش آفتاب بافق،گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

به یاد شهیدان بودن خود ادای وظیفه‌‌ای در این راه است.

سلام خدا بر ارواح طیبه‌ شهیدان و خانواده‌های صبور آنان و سلام بر روح مطهر شهید غلامرضا رنجبر جوانمرد 20ساله و حماسه آفرین روزهای نبرد با دشمن که با شرکت در عملیات های متعدد به دفاع از ناموس،میهن و نظام پرداخت. وی در صحنه نبرد با متجاوزان کشور در عملیات کربلای 5 منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید غلامرضا رنجبر فرزند حسین، سال 1345 در شهرستان بافق و خانواده ای مذهبی و سختکوش دیده به جهان گشود.وی به جهت امرار معاش خانواده به کار و کشاورزی در کنار پدر مشغول شد و تحصیلات خود را تنها تا مقطع ابتدایی گذراند.

با اوج گیری نهضت انقلاب اسلامی در فعالیت های سیاسی از قبیل شرکت در راهپیمایی های علیه رژیم و پخش اطلاعیه های حضرت امام (ره) حضور فعال داشت.

با فرا رسیدن سن مشمولیت به خدمت سربازی در سپاه بافق ادای وظیفه کرد. با شروع جنگ تحمیلی به فراگیری فنون نظامی پرداخت و رهسپار جبهه های نبرد شد.

شهید غلامرضا رنجبر در عملیات های متعدد شرکت نمود و دچار ضایعات موج انفجار و شیمیایی بر اثر گازهای خردل  شد و سرانجام تاریخ 1365/11/14 در عملیات کربلای 5 و منطقه شلمچه به شهادت رسید.

در این پنجشنبه به روح مطهر این شهید و تمام شهیدان 8 سال دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده