رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
  • کد خبر : ۵۹۲۰۱
  • چاپ خبر : شورای اسلامی شهر و شهردار بافق از فعالان عرصه خبر تجلیل کردند +تصاویر
بمناسبت روز خبرنگار:

شورای اسلامی شهر و شهردار بافق از فعالان عرصه خبر تجلیل کردند +تصاویر

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شب گذشته از سوی شورای اسلامی شهر و شهردار بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛مراسم تجلیل از خبرنگاران شب گذشته با حضور خبرنگاران، مدیران مسئول، سردبیران سایت ها، هفته نامه ها و خبرنگاران دفتر خبر و صدا و سیما،شهردار و شورای اسلامی شهر در سالن کنفرانس […]

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شب گذشته از سوی شورای اسلامی شهر و شهردار بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛مراسم تجلیل از خبرنگاران شب گذشته با حضور خبرنگاران، مدیران مسئول، سردبیران سایت ها، هفته نامه ها و خبرنگاران دفتر خبر و صدا و سیما،شهردار و شورای اسلامی شهر در سالن کنفرانس شهرداری بافق برگزار شد..

در ابتداء رئیس شورای اسلامی شهر بافق با تبریک این روز،حرفه خبرنگاران را امری خطیر دانست و گفت: شما  رسالت خود را بخوبی انجام داده اید به گونه ای که شهرستان بافق در عرصه خبر در استان و حتی کشور بسیار خوش درخشیده که مایه مباهات و بالندگی می است.

سید محمد باقی زاده از خبرنگاران خواست که اخلاق  مداری را همیشه در تمام عرصه ها مد نظر داشته باشند که الحمدالله تاکنون نیز چنین بوده است.

رئیس شورای شهر ازعدم حضور رئیس شورای شهرستان و حجت الاسلام تفکری عذرخواهی کرد و گفت: علت غیبت این مسئولان به جهت حضور آنان در تهران برای شرکت در جلسه ای بوده است..

در ادامه شهردار بافق ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از حضور فعالان عرصه خبر، این مراسم را به عنوان دورهمی دوستان تلقی کرد تا به این بهانه مشکلات، عملکرد و… را مورد نقد و بررسی قرار دهند.

باقی زاده از دوستان خبرنگار درخواست کرد تا سئوالات خود را مطرح کنند که رئیس شورای شهر، شهردار، حسن محمدی و امیرزاده اعضای شورای اسلامی شهر بافق به سئوالات خبرنگاران با سعه صدر پاسخ دادند.

در پایان مراسم از خبرنگاران، فعالان عرصه خبر با اهدای لوح تقدیر وشاخ گل تقدیر و تشکر شد.

لازم بذکر است که مراسم از ساعت17:30دقیقه آغاز و تا ساعت 22:30 دقیقه شب ادامه داشت.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده