رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
  • کد خبر : ۵۹۲۳۶
  • چاپ خبر : کسب مقام چهارم فوتسال کشور توسط دانش آموزان بافقی

کسب مقام چهارم فوتسال کشور توسط دانش آموزان بافقی

تیم فوتسال دانش آموزی دبیرستان نمونه امام رضا (ع)  شهرستان بافق به عنوان نماینده استان یزد در مسابقات قهرمانی فوتسال دانش آموزی کشوری به مقام چهارم دست یافت . به گزارش آفتاب بافق ؛ تیم فوتسال دانش آموزی آموزشگاه نمونه امام رضا (ع)  که توانسته بودند در مسابقات مرحله استانی  به مقام قهرمانی دست پیدا […]

تیم فوتسال دانش آموزی دبیرستان نمونه امام رضا (ع)  شهرستان بافق به عنوان نماینده استان یزد در مسابقات قهرمانی فوتسال دانش آموزی کشوری به مقام چهارم دست یافت .

به گزارش آفتاب بافق ؛ تیم فوتسال دانش آموزی آموزشگاه نمونه امام رضا (ع)  که توانسته بودند در مسابقات مرحله استانی  به مقام قهرمانی دست پیدا کنند به عنوان نماینده شایسته استان یزد در مسابقات فوتسال دانش آموزی کشور که به میزبانی شهر تبریز برگزار شد شرکت کردند.

در این دوره از رقابت ها دانش آموزان شایسته بافقی در مرحله گروهی این مسابقات توانستند با غلبه بر حریفان خود به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرده و در مراحل بعدی پس از حذف تیم های مدعی ارومیه و کرمان به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنند ، نماینده استان در عین شایستگی های فراوان خود  به علت  مصدومیت یاران کلیدی و با کمی بدشانسی با شکست برابر تیم های زاهدان و تهران به مقام چهارم این دوره از رقابت ها دست پیدا کردند .

حسن فتاحی به عنوان سرمربی و محمد تقی تشکری  به عنوان سرپرست ، تیم فوتسال استان یزد  را در این مسابقات همراهی کردند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده