رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
  • کد خبر : ۵۹۳۳۳
  • چاپ خبر : ديدار فرماندار بافق با مدير كل جديد راهداري و حمل و نقل جاده استان و پيگيري ٣ موضوع

ديدار فرماندار بافق با مدير كل جديد راهداري و حمل و نقل جاده استان و پيگيري ٣ موضوع

زاده رحماني فرماندار بافق به اتفاق عابدي رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان با مدير كل جديد راهداري و حمل و نقل جاده استان يزد ديدار و گفتگو كرد. به گزارش آفتاب بافق؛ در اين ديدار زاده رحماني ضمن تبريك انتصاب عليخاني به سمت مدير كل راهداري و حمل و نقل […]

زاده رحماني فرماندار بافق به اتفاق عابدي رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان با مدير كل جديد راهداري و حمل و نقل جاده استان يزد ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در اين ديدار زاده رحماني ضمن تبريك انتصاب عليخاني به سمت مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده استان و آرزوي موفقيت براي وی، ٢ مسئله و مشكل اساسي شهرستان در حوزه راهداري و حمل و نقل را نبود مركز معاينه فني خودروهاي سنگين و همچنين عدم شروع به ساخت پاسگاه پليس راه يزد – بافق و بهاباد عنوان و با اشاره به وضعيت ممتاز بافق در حمل و نقل جاده اي لزوم توجه به مجموعه باربري هاي اين شهرستان و نظارت و ارزيابي عملكرد آنها را خواستار شد.

عليخاني نيز در اين ديدار ضمن اعلام تعيين تكليف مركز معاينه فني در ماه آينده، در خصوص احداث پاسگاه پليس راه نيز قول پيگيري از طريق سازمان مركزي داد و يادآور شد در هفته هاي آينده در شهرستان حاضر و موارد ديگر را بررسي مي كند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده