رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱
  • کد خبر : ۵۹۴۲
  • چاپ خبر : کسانی در بحث راه اندازی گندله سازی در بافق، به فکر شانتاژ و گل آلود کردن فضا هستند

کسانی در بحث راه اندازی گندله سازی در بافق، به فکر شانتاژ و گل آلود کردن فضا هستند

معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر توسعه متوازن همه استانهای کشور افزود: دراجرای طرح های صنعتی و معدنی باید دیدگاه ملی داشته باشیم.  به گزارش  آفتاب بافق به نقل از شاتا ؛ « حسین ابوئی مهریزی » با اشاره به برخی انتقادات در خصوص اجرا وتکمیل طرح های صنعتی ومعدنی […]

IMAGE635589226982805468معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر توسعه متوازن همه استانهای کشور افزود: دراجرای طرح های صنعتی و معدنی باید دیدگاه ملی داشته باشیم.

 به گزارش  آفتاب بافق به نقل از شاتا ؛ « حسین ابوئی مهریزی » با اشاره به برخی انتقادات در خصوص اجرا وتکمیل طرح های صنعتی ومعدنی گفت: تمامی اقدامات از سوی وزارت صنعت، به صورت شفاف ، قاطع و منطبق با ضوابط و دستور العملها انجام می گیرد و در شرایط یکسان بین تمامی استانها اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه رویکرد و نگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت منافع ملی و بهره‌برداری بهینه از مزیت‌های منطقه‌ای است تصریح کرد: در راستای توسعه متوازن استانهای کشور برخی سیاستها اتخاذ م ی شود که مطابق با اصول و قوانین مربوطه است و هیچ گونه اغماضی در این بین وجود ندارد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:اجرای طرح های مهم در کشور به صورت منظم رصد می شود و مهندس نعمت زاده شخصا از موانع ومشکلات، راه‌کارها دریافت گزارش و پیگیری می کند.
ابویی مهریزی گفت: جلسات شورای سیاست گذاری صنعت خودرو هر دوهفته یک بار با حضور وزیر صنعت،معدن وتجارت برای پیشبرد توسعه این صنعت برگزار می شود.
وی گفت: سلسله جلساتی با موضوع تکمیل زنجیره فولاد از سنگ آهن ،گندله،کنسانتره وآهن اسفنجی برگزار می شود و آقای نعمت زاده شخصا به بررسی تک تک این طرح ها و مشکلات آن می پردازد.
معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت گفت: در تمام بخش های وزارتخانه با جدیت توسعه صنعتی وتجاری کشور دنبال می شود و نباید برای اجرای یک طرح یا پروژه با فشار سیاسی و یا رسانه ای خواستار انجام آن شد.
وی در ادامه با اشاره به موضوع راه اندازی گندله سازی در بافق یادآور شد: دراین راستا طبق دستورالعملها و ضوابط قانونی عمل شده است .

وی با انتقاد از کسانی که دراین بین به فکر شانتاژ و گل آلود کردن فضا هستند خاطرنشان کرد: با قاطعیت تلاش می کنیم تا طبق قوانین و ضوابط و صرفاً در جهت رضای خدا و منافع ملی و پشتیبانی از توسعه موجه اقتصادی منطقه‌ای اقدامات لازم صورت بگیرد و ملاک ارزیابی، به‌هیچ‌وجه الزام به تأمین منافع بنگاه و گروه خاصی نخواهد بود.

http://www.dolat.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=8&Id=258520

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده