رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
  • کد خبر : ۵۹۵۱۲
  • چاپ خبر : اهمیت حضور و ترغیب خیرین درامر توسعه فضای کتابخانه ای بافق
مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی یزد:

اهمیت حضور و ترغیب خیرین درامر توسعه فضای کتابخانه ای بافق

رقیه دوست فاطمی ها در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بافق با بیان اهمیت حضور و ترغیب خیرین درامر توسعه فضای کتابخانه ای شهرستان بافق گفت: متاسفانه در استان یزد، بافق تنها شهرستانی است که کتابخانه خیر ساز ندارد. به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بافق با حضور […]

رقیه دوست فاطمی ها در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بافق با بیان اهمیت حضور و ترغیب خیرین درامر توسعه فضای کتابخانه ای شهرستان بافق گفت: متاسفانه در استان یزد، بافق تنها شهرستانی است که کتابخانه خیر ساز ندارد.
به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بافق با حضور مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، فرماندار، شهردار ، رییس شورای شهر و سایر اعضای این انجمن در محل فرمانداری برگزار شد.
فرماندار بافق در ابتدا این جلسه طبق معمول جلسات این انجمن به معرفی کتاب پرداخت.
زاده رحمانی کتابی با عنوان “راز جزیره” با نویسندگی ژولورن که خود در سال ۱۳۸۳ مترجم آن بوده را به اعضای نشست معرفی نمود.
در ادامه این جلسه مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد نیز گفت: وقتی فرمانداری در جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان کتابی را معرفی می کند آن هم کتابی را که خود نوشته است نشان از دید وسیع فرهنگی ایشان است که این شخصیت میتواند در مسائل فرهنگی بسیار تاثیر گذار ومنشأ خدمات موثری در این زمینه باشد.
رقیه دوست فاطمی ها در ادامه ضمن قدردانی از همکاری و تلاش همه مسئولان شهرستان به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته این نهاد در طول سه سال گذشته پرداخت.
وی با اشاره به اهمیت حضور و ترغیب خیرین درامر توسعه فضای کتابخانه ای شهرستان بافق گفت: متاسفانه در استان یزد ، بافق تنها شهرستانی است که کتابخانه خیر ساز ندارد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده