رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳
  • کد خبر : ۵۹۵۳۵
  • چاپ خبر : حضور مدیرکل تعاون و رئیس نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد در کافه کتاب پژواک +تصاویر

حضور مدیرکل تعاون و رئیس نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد در کافه کتاب پژواک +تصاویر

مدیر كل تعاون،كار و رفاه اجتماعى استان يزد و رئيس كتابخانه هاى عمومى استان به همراه خانم آقایی؛ رئيس كتابخانه عمومى بافق از آكادمى و كافه كتاب پژواك بازدید نمودند. به گزارش آفتاب بافق؛در ابتداى اين نشست،محسن شريعتى مسئول آدکامی و کافه کتاب پژواک مختصری از فعاليتهاى اجرا شده و اهداف و برنامه های آينده […]

مدیر كل تعاون،كار و رفاه اجتماعى استان يزد و رئيس كتابخانه هاى عمومى استان به همراه خانم آقایی؛ رئيس كتابخانه عمومى بافق از آكادمى و كافه كتاب پژواك بازدید نمودند.

به گزارش آفتاب بافق؛در ابتداى اين نشست،محسن شريعتى مسئول آدکامی و کافه کتاب پژواک مختصری از فعاليتهاى اجرا شده و اهداف و برنامه های آينده را تشریح کرد و افزود: هدف از ایجاد کافه کتاب پژواک؛ جذب جوانان و پرورش استعدادهای نهفته از طریق آموزش صحيح توسط اساتيد مجرب و آموزش و پرورش نيروهای جوان فرهنگی برای فرهنگ و هنر و ادب بافق می باشد.

وي افزود: تمامی فعاليت هاى فرهنگي بافق بر محور وحشى بافقى قرار گرفته است تا علاوه بر شناساندن جایگاه و منزلت وحشی بافقی بتوانيم آينده اي پربار و مفيد را براى فرهنگ و ادب بافق رقم بزنيم.

در ادامه محمد حسين رياحى؛ مدير كل تعاون،كار و رفاه اجتماعى استان يزد، پس از تقدير از زحمات محسن شريعتى و عوامل کافه کتاب پژواک گفت: با افتتاح چنين مجموعه اى، شهرستان بافق از لحاظ فرهنگى از شهرهای دیگر استان پيشى گرفته است.

وى عنوان كرد: در دستور كار اداره كل تعاون،كار و رفاه اجتماعى ايجاد چنين فضاهايى با عنوان كافه های كارآفرينى قرار دارد كه ان شاالله بتوانيم در آينده با همكارى كافه كتاب پژواك بافق شاهد اتفاقات خوبى باشيم.

رقيه دوست فاطمى ها،مدير كل نهاد كتابخانه هاي عمومى استان يزد نیز ضمن تشكر از زحمات پژواكى ها و تمجید از فضا و طرح دكور اين مجموعه گفت: قرار است در آينده برنامه اى تحت عنوان ” شب بافق” در مرکز استان برگزار شود که در همین راستا از جوانان علاقمند و فعال در زمینه های دعوت می نمائیم تا در برگزاری این برنامه مشارکت نمایند.

اجراى موسيقى اصيل سنتى با نام شرح پريشانی پایان بخش این نشست بود که توسط محسن شریعتی انجام گرفت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده