رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۹
  • کد خبر : ۵۹۵۴۸
  • چاپ خبر : نشست خبری رئیس اداره ورزش و جوانان با خبرنگاران بافق

نشست خبری رئیس اداره ورزش و جوانان با خبرنگاران بافق

نشست خبری رئیس اداره ورزش و جوانان با اصحاب رسانه بافق برگزارشد. به گزارش آفتاب بافق، عصر امروز رئیس اداره ورزش و جوانان با اصحاب رسانه برگزارشد. رضا نارگانی در خصوص باشگاه فرهنگی ورزشی آهن گفت: باشگاه فرهنگی و ورزشی آهن بافق یک باشگاه خصوصی است و در گزارشی که اخیراً در خصوص مساعدت های […]

نشست خبری رئیس اداره ورزش و جوانان با اصحاب رسانه بافق برگزارشد.

به گزارش آفتاب بافق، عصر امروز رئیس اداره ورزش و جوانان با اصحاب رسانه برگزارشد.

رضا نارگانی در خصوص باشگاه فرهنگی ورزشی آهن گفت: باشگاه فرهنگی و ورزشی آهن بافق یک باشگاه خصوصی است و در گزارشی که اخیراً در خصوص مساعدت های ورزشی ارائه داده است در بسیاری از موارد با اداره ورزش و جوانان مشورت و هماهنگ نشده است که این مساعدت ها را در چه موارد ضروری به انجام برساند.

وی  با تقدیر و سپاسگزاری ویژه از مدیرعامل سنگ و باشگاه آهن افزود: چنانچه مساعدت های باشگاه آهن در مسیر انجام و تکمیل زیرساخت های ورزشی شهرستان هزینه می گردید بسیار شایسته و سزاوارتر از این بود که موازی با بودجه های برخی از هیات های ورزشی بصورت تکراری و کارشناسی نشده وسایل و تجهیزاتی خریداری و اهداء گردد که نیازی به آن نباشد.

رضا نارگانی با بیان اینکه ورزش و جوانان باید مانند آب و برق و گاز دغدغه اصلی مسئولین باشد افزود: مسئولین شهرستان در کارگروه های مختلف جلساتی را برگزار می کنند که اگر به دغدغه مسئولین و هیات های ورزشی توجه نمایند میتواند امیدوار بود که 50 تا 70 درصد جوانانیکه که جذب پاتوق ها شده اند برگردند و به ورزش روی بیاورند.

وی سالمترین راه برای سلامت جامعه را ورزش کردن و فعالیت ورزشی عنوان نمود و اظهار داشت:

اصطلاح پاتوق را به معنای عام قبول ندارم و چندین نوع پاتوق وجود دارد که در آن دور هم نشستن و گفتگو مد نظر است و فقط در محل های که احتمال مصرف مواد مخدر وجود دارد نیروی انتظامی حق ورود و دخالت را به دلیل رویدادن جرم های مختلف دارد ولی هیات های ورزشی اگر با تخصیص بودجه و اعتبار لازم تجهیز شوند می توانیم 34 پاتوق ورزشی ایجاد نمائیم که جوانان برحسب نیاز  و علاقه خود جذب آن می شوند.

وی  تاکید کرد که باشگاه آهن باشگاه خصوصی است که مجوز فعالیت خود را از اداره کل ورزش و جوانان گرفته است و در بسیاری از موارد به هیات های ورزشی بافق کمک نموده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق در خصوص زمین چمن ورزشگاه تختی گفت: زیرسازی اصولی و مهندسی زمین چمن ورزشگاه تختی با همکاری و مساعدت شورای اسلامی شهر بافق در حال انجام است و هزینه چمن مصنوعی را اداره کل ورزش و جوانان برعهده گرفته است و علاوه بر این پیست دو و میدانی و تعویض حصار آن بصورت اصول ی انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه در سال۹۶ کوتاهی هایی درخصوص جوانان در زمینه فعالیت اداره ورزش و جوانان کار شده است افزود:

از ابتدای سال ۹۷ مبحث جوانان را بیشتر فعال کرده ایم و چهار سازمان مردم نهاد (سمن) با محوریت جوانان در اداره ورزش فعال شده است و دبیرخانه ستاد سازماندهی جوانان نیز فعالیت خود را گسترش داده است.

کردیم.

وی در خصوص ورزش بانوان بافقی گفت: در میان بانوان بافقی  استعدادهای بسیار زیادی وجود دارد و زنان ورزشکار بافقی جدیت و همت بیشتری برای ورزش و کسب جایگاه اصلی خود را دارند و اگر به تصمیم و رای من باشد می بایست جهت شکوفایی و جذب بیشتر بانوان بودجه های بیشتری را برای ورزش بانوان اختصاص داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره اینکه 6 باشگاه بدنسازی در سطح شهر بافق با کسب مجوز و مدیریت خوب و شایسته به فعالیت مشغول هستند گفت:

تا زمانی که در مسئولیت اداره ورزش هستم اجازه نمی دهم  باشگاههای بدنسازی از مواد نیروزا برای پرورش اندام استفاده نمایند و مدیران باشگاه ها نیز خود به این موارد واقف و آگاه هستند که در رشته های تخصصی از مربیان کارآزموده و دارای مدرک استفاده می نمایند.

وی با بیان اینکه بیمه ورزشی کلیه رشته ها  بصورت جد پیگیری شده است آمار تقریبی ورزشکاران بافقی را در رشته های مختلف بین چهار تا پنج هزار برآورد نمود.

رضا نارگانی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان مستقیماً وظیفه ای برای تیمداری ندارد و می بایست در ایجاد زیرساخت ها و تشویق هیات های ورزشی به جذب منابع و کمک های  مالی دستگاه ها و ارگان های بپردازد گریزی به بودجه هزینه شده در سال 95 هیات فوتبال زد و افزود: در جریان هزینه کرد این بودجه که از سوی باشگاه آهن پرداخت شده نیستم و به دلیل در سال 95 مسئولیتی در اداره ورزش نداشتم می بایست از طریق هیات فوتبال پیگیری لازم بعمل آید که ظاهرا در موضوع معوقات این هیات در سالهای پیش از آن صرف شده است.

وی با درخواست مجدد از مدیرعامل سنگ آهن و هیات مدیره باشگاه آهن در خصوص انجام هماهنگی لازم برای مساعدت به هیات های ورزشی گفت:تا زمانیکه در شهرستان بافق حضور با تمام وجود پیگیر امور ورزش و جوانان هستم ولیکن به دلیل مشکلات خانوادگی که قبل از این به اطلاع مدیرکل و فرماندار بافق رسانیده ام اطمینان چنانچه مسئولین پیگیر گزینه بومی و شایسته تر از من باشند ظرفیت ورزش بافق توان آن را دارد که با مدیریت بهتر شکوفا گردد و با این سرمایه های عظیم حیف است که ورزش بافق مظلوم واقع شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق در پایان نشست خبری فعالیت ورزشی بانوان بافقی را قابل ستایش ذکر کرد و افزود: به دلیل شایستگی های فوق العاده بانوان بافقی و پیگیر بودن آنها در رشته های مختلف ورزشی علاقمند هستم که اگر بتوانم بودجه و اعتبارات مورد نیاز را جذب نمایم بیشتر درحوزه بانوان و فعالیت های ورزشی آنان سرمایه گذاری انجام شود و عناوین و مقام هایی که تاکنون بدست آورده اند گویای همین دلبستگی و شجاعت زنان بافقی هست.

در پایان این نشست خبری که در مجموعه ورزشگاه تختی و اداره ورزش و جوانان انجام شد با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس شایسته رویدادهای ورزشی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده